9 клас Зарубіжна література

МОЇ ВІТАННЯ, ЛЮБІ УЧНІ!

Цей час ми повинні провести разом з вами з користю та задоволенням. Виконані завдання (їх фото чіткої якості) надсилаєте мені в Viber або Telegram за номером – 0995445423, вказуючи своє ім’я та прізвище.

Будь ласка, виконуйте та надсилайте вчасно, відповідно до зазначених термінів. Це гарантуватиме мій і ваш хороший настрій!

Вся інформація наявна на Zoom - уроках та спільній групі Вайбер для дистанційного навчання.

23.05.2022

1. Друзі, сьогодні виконуємо цікаве завдання. Фотоквест за твором Е. Сігала "Історія одного кохання". Ваше завдання - лише надіслати мені фото!!






Можете просто надіслати готові фото, без таблички) 

16.05.2022

1. Виконуємо контрольну роботу до кінця дня за посиланням: 

 https://forms.gle/JqfN185n3ztGphjD6

11.05.2022

1. Виконайте тести за твором. Скиньте скрін обов'язково. 

https://naurok.com.ua/test/start/8185

2. Заповніть кросворд. 



09.05.2022 

1. Опрацювати біографію Е. Сігела.

2. Прочитати твір "Історія одного кохання" в хрестоматії або повний варіант. 

3. Або ж переглянути однойменний фільм: 

https://rezka.ag/films/drama/8398-istoriya-lyubvi-1970.html

04.05.2022

1. Знайти і виписати важливі цитати з твору, пояснити значення декількох. 

2. Написати відгук (або відео, аудіо) за твором Булгакова "Собаче серце"

02.05.2022

1. Виконати порівняльну характеристику Шарика і Шарікова. 

2. Виконати літературний диктант


27.04. 2022

1. Продовжуєте опрацьовувати твір "Собаче серце"

Переглядаєте 2 серію фільму: https://youtu.be/9C-yL5KwR6o

25.04. 2022

На наступний урок - онлайн -обговорення твору Р. Бредбері "451° за Фаренгейтом" і починаємо розглядати новий твір М. Булгакова "Собаче серце"

1. Конспект біографії М. Булгакова

2. Читаєте в хрестоматії третину твору "Собаче серце" або дивитесь фільм: 

1 частина за посиланням: 

https://youtu.be/CEhy6f_Eypo

Чекаю завдання від тих, хто не здав ще!

20.04.2022

1. Виконайте завдання за змістом твору на картках, якщо є можливість роздрукуйте і працюйте там. Ні, то в зошитах. 


13.04. 2022

1. Законспектувати біографію Рея Бредбері. Виписати декілька цікавих фактів (5-6)

2. Ми починаємо вчити фантастичний твір "451° по Фаренгейту". Або читаєте в хрестоматії половину або переглядаєте фільм за посиланням: https://youtu.be/Fq8b56LMMUg

Хто не виконав контрольну роботу - сьогодні ще чекаю!!!

11.04.2022

Посилання на контрольну роботу - https://forms.gle/i9S3SxJo6gFtCJ6Y6

Сьогодні в нас контрольна робота. Виконуємо! Дякую тим, хто надсилає роботи. Тим, хто не надіслав жодної - думаю ви усвідомлюєте, яка оцінка на вас чекає. Є бажання - можете ще надіслати роботи!! Ні - 1 б. за всі ті, що потрібно було. 

   06.04.2022

Чекаю завдання від тих, хто ще не надіслав. 

1. Написати продовження історії Елізи (як склалось її життя, після того як вона пішла від Хіггінса, чи здійснилась її мрія..)

     04.04.2022

1. Прочитати давньогрецький міф про Пігмаліона і Галатею. Порівняти з твором Б. Шоу. В чому схожість, відмінність? 

Посилання на міф: https://dovidka.biz.ua/mif-pigmalion-i-galateya/

2. Написати сходинки (ланцюжок) зростання Елізи як людини, як пані (проста квіткарка....і)

3. Виконати завдання:

Хто не виконав минулі завдання - чекаю!!!

         30.03.2022

1. Ще раз нагадую про прочитання твору Б. Шоу "Пігмаліон". 

Якщо є бажання можете переглянути фільм за посиланням - https://youtu.be/8-_qT2FgGpw

2. Прочитавши твір, заповніть картки образу Елізи Дуллітл. До перетворення та після. 



3. Виконайте літературний диктант за твором. 

28.03.2022

Тема. Бернард Шоу (18561950). Особливості світогляду Б. Шоу.

1. За прочитаним твором Г. Ібсена ви зрозуміли, що твір має відкритий фінал. Нора йде з дому, залишаючи чоловіка і дітей аби знайти себе. Ваше завдання полягатиме в тому, аби дописати фінал твору (не забудьте всіх героїв, як склалась у них доля, та найголовніше доля Нори – чи вийшло їй знайти себе?) Обсяг письмової роботи – 2,5 – 3 с. Завдання обов’язкове для виконання.

2. Конспект біографії Бернарда Шоу, читати «Пігмаліон» (половину) в хрестоматії. 

23.02.2022

Дорогі 9 класи, я нагадую про необхідність читати твір і надсилати виконані домашні завдання! Висновок про те, що більшістю учнів твір не прочитаний, я зробила на основі більшості ненадісланих домашніх завдань (відповіді на запитання по твору)

Даю час до наступного уроку прочитати твір Г. Ібсена «Ляльковий дім» повністю. Якщо цього не буде зроблено, за дану тему ви отримаєте одиниці. Читаємо в хрестоматї чи слухаємо аудіокнигу (повний варіант), а не переказ на 10 хв (це одразу видно) – обов’язково!!

Чекаю відповіді на запитання з минулого уроку.

1.      Завдання цього уроку – проаналізувати образи Нори і Хельмера (письмово чи аудіо, відео) та висловити своє ставлення до Нори в кінці твору.

2.      Дати відповідь на запитання: «Чому твір називається «Ляльковий дім»?»

21.03.2022

Тема. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.

1.      Прочитати до кінця твір «Ляльковий дім» Г. Ібсена в хрестоматії або повний варіант. Обов’язково! На наступний урок повністю розглядаємо і переказуємо!

2.      Опрацювати теоретичну інформацію, записати найголовніше.

Історія створення п’єси

П'єса «Ляльковий дім» задумана в 1878 році (перші начерки із заголовком "Нариси до сучасної трагедії" датовані 19 жовтня). Ібсен прагнув у класичній формі трагедії висловити сучасні проблеми. Написано ж твір у 1879 році.

3.     Поміркуйте:

У чому полягає символічність назви п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?

4.      Дайте письмово чи аудіо відповіді на запитання (натисніть на картинку):

16.03.2022

Контрольна робота № 4 з теми «Реалізм»

Тести – 0,5 б . Працюємо за варіантами.

І ВАРІАНТ

            1. До основних ознак реалізму НЕ належать:

а) типізація дійсності;

б) зображення незвичайних героїв у незвичайних обставинах;

в) поглиблений соціальний аналіз;

г) головна проблема — взаємини людини та суспільства.

            2. Оноре де Бальзак зображує Гобсека
А жалюгідним скнарою, що не вміє дотримувати слова і цінує лише прибутки
Б злим генієм, позбавленим почуття справедливості
В служником золота і водночас філософом, що провидів потаємну суть буржуазного суспільства
Г доброчинцем, який позичає гроші під низькі проценти і цим допомагає клієнтам
Д філантропом, який опікується знедоленими людьми 

3. Що робить Хлєстаков, коли розуміє, що його приймають не за того, ким він є?
А) вирішує написати лист до Петербурга товаришеві, Тряпічнікову;
б) бере від чиновників хабарі грошима, нібито в борг;
в) збирається терміново виїхати до Петербурга.

4. Улюблена справа Башмачкіна:
а) пришивати ґудзики до шинелі;     б) переписувати ділові папери;
в) ремонтувати взуття;             г) малювати комах.
         

5. Привид, що блукав Петербургом, зник після того, як:
а) знайшов свою шинель;    б) зідрав шинель з плечей генерала;
в) помстився викрадачу;      г) його ледве не затримали.
           

6. На  яку хворобу хворіли головні герої та задопомоою чого вимірювали між собою відстань?

7. Розкрийте образ Гобсека з однойменної повісті О. Бальзака. Створіть його психологічний портрет. Намалюйте річ, яка у вас асоціюється з ним.

8. Визначте коло проблем, порушених у п’єсі М. Гоголя «Ревізор». Чи актуальними є ці проблеми сьогодні? Свою відповідь обґрунтуйте.

9.  Опишіть один з найрадісніших моментів в житті Башмачкіна. Що для цього він зробив?Яким було ставлення оточуючих до героя.

10. Опишіть один з найромантичніших моментів твору «За 5 кроків до кохання». В чому була цінність цих стосунків для Стелли?

11. Складіть основні правила життя за творами з даної теми (1 правило – 1 твір). 4 правила в загальному.

 

ІІ ВАРІАНТ

            1. До основних ознак реалізму належать:

а) пишність, метафоричність, алегоричність стилю;

б) зображення незвичайних героїв у незвичайних обставинах;

в) поглиблений соціальний аналіз;

г) дотримання правила «трьох єдностей».

            2. Його «волосся було гладеньке, акуратно причесане, із сивиною попелясто-сірого кольору. Риси обличчя … здавалися відлитими в бронзі. Оченята, жовті, яку куниці, були майже без вій і боялися світла; але дашок старого кашкета надійно захищав їх від нього. Гострий ніс, подовбаний на кінчику віспою, скидався на свердлик, а губи були тонкі, як у алхіміків або старих карликів, зображених на картинах Рембрандта і Метсю». Це портрет
А Дервіля
Б Гобсека
В графа де Ресто
Г Максима де Трай
Д графа Ернеста

            3.  Хто з героїв п’єси «розкриває» чиновникам очі на особу Хлєстакова?
а) сам Хлєстаков своєю поведінкою;  Б) поштмейстер Шпекін Іван Кузьмич;

в) Амос Федорович Ляпкін-Тяпкін, суддя.
          

4. Гоголь хоче донести до читача думку, що:
а) будь-який злочин мусить бути покараний;
б) кожна людина повинна прагнути досягти своєї мети;
в) якою б слабкою не була людина, вона не заслуговує знущання й презирства.
     

5. Акакій Акакійович із повісті М. Гоголя «Шинель» мав єдине захоплення — ...:

а) вирізати з дерева порсигари; в) малювати карикатури на колег;

б) переписувати папери; г) вести розмови з Петровичем.

            6. Який сюрприз зробив Вілл для Стелли та коли помер По?

            7. Розкрийте філософію влади золота за образом Гобсека з однойменної повісті О. Бальзака. Використовуйте цитати.

            8. Як проходив приїзд Хлестакова до міста? Опишіть поведінку містян.  Та чи навчить героїв твору ця ситуація?

9. Які 5 моральних уроків ви можете взяти для себе з повісті «Шинель». В чому ж полягав сенс існування Акакія?

10. В чому цінність твору «За 5 кроків до кохання». Чи стали щасливими головні герої та в яких моментах.

11. Складіть основні правила життя за творами з даної теми (1 правило – 1 твір). 4 правила в загальному. 

14.03. 2022

ПЧ ✓ 2 Р. Ліппінкнот "За 5 кроків до кохання"

1. Переглянути однойменний фільм за посиланнями на вибір. 

http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/12068-za-pjat-krokiv-do-kohannja.html

Або

https://kinogo.zone/films/824-v-metre-drug-ot-druga-2019-hd-tvisiontv4-v15.html

2. Після перегляду виконайте завдання: 

1. Відео, аудіо  (до 8 хв) або письмовий відгук (1-2 с.) за переглянутим.

2. Підготуйте - 8 запитань за змістом переглянутого. 

3. Повторіть твори "Гобсек", "Ревізор", "Шинель", "За 5 кроків до кохання". На наступний урок - контрольна робота. 

13.10.2021

ПЧ №1. Ренсом Ріггз «Будинок дивних дітей»

1. Розповідь поезій. Аналіз відеопоезій. Узагальнення гуманістичного змісту і цінності для людства поезії "Ода до радості"

2. Опрацювання інформації про Ренгсома Ріггза (в групі ВБ) та оглядове знайомство з його твором "Дім дивних дітей"

3. Переглянути фільм за посиланням:  http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/8517-dim-dyvnyh-ditej-mis-sapsan.html 

або

https://gidonline.io/film/dom-strannyx-detej-miss-peregrin/

Вміти переказувати зміст переглянутого. 

4. Дати відповідь на запитання за переглянутим: 

1. Чому Джей відправився в петлю? Що сталось з його дідусем? 

2.Яка задача міс Сапсан або міс Перегрін?

3. Напишіть героїв твору та їх особливості (дивних дітей)

4. Які пригоди траплялися з Джеєм та дітьми протягом його перебування в будинку? 

5. Який момент з фільму запам'ятався найбільше? 

6. Хто такі пустоші, чим вони небезпечні та чи переможуть їх дивні діти?

11.10.2021

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (17591805). Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера.

1. Законспектувати біографію Ф. Шиллера, підготувати цікаві факти. 

2. Переглянути відео гімну Євросоюзу "Ода до радості" (посилання в Вайбері)

3. Прочитати "Оду до радості", пояснити чому саме цей твір став гімном Євросоюзу.

4. Вивчити уривок з поезії напам'ять (в групі ВБ є фото). Записати відеопоезію, або готуватись розповідати на Zoom - уроці. 

06.10.2021

Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея.      

1. Повторити зміст міфу "Прометей".

2. Прочитати баладу " Прометей" Гете.

04.10.2021

Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король».

1. Прочитати баладу "Вільшаний король". Вміти відрізняти реальний план твору від фантастичного. 

2. Написати емоційний відгук за прочитаним. 

29.09.2021

Йоганн Вольфганг Ґете (17491832). Роль  Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. 

1. Законспектувати біографію Й.В. Гете. Підібрати цікаві факти. 

2. Прочитати поезію "Травнева пісня"

3. Дати усну відповідь на тему: "Перше кохання, яке воно.."

 27.09.2021

РМ (усно) №1. Твір-характеристика Гуллівера.

1. Підготуватись до характеристики образу Гуллівера.  Підібрати цитати, ілюстрації. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

"Бути чи не бути!" Бути! І питань не треба! Вільям Шекспір залишився задоволений нашою постановкою. Втілив у життя  фрагменти ...