8 клас Мистецтво

 

МОЇ ВІТАННЯ, ЛЮБІ УЧНІ!

Цей час ми повинні провести разом з вами з користю та задоволенням. Виконані завдання (їх фото чіткої якості) надсилаєте мені в Viber або Telegram за номером – 0995445423, вказуючи своє ім’я та прізвище.

 Будь ласка, виконуйте та надсилайте вчасно, відповідно до зазначених термінів. Це гарантуватиме мій і ваш хороший настрій!

Натхнення та успіхів!

Всі домашні завдання в наявності у групі Viber після кожного ZOOM уроку

11.05.2022

1. Зробити власне відео про Україну (можна Тік-ток версію), під музику українських композиторів. Використовуйте власні фото і відео, природи, людей, тварин і т.д. 

04.05.2022

Дорогі діти, даю час до наступного тижня довиконувати ваші борги, в кого наявні. Не буде завдань - будуть 1 за кожен вид роботи. 

27.04.2022

1. Конспект, вміти розповідати с. 186-192

2. Зробити варіант 1, с.193

20.04.2022

1. Конспект, вміти розповідати с. 182-185

2. Зробити варіант 2, с.193

13.04.2022

Продовжуємо вивчати тему "Реалізм в музиці"

1. Конспект теми - с. 176-181

2. Прослухати: 

https://youtu.be/a9R5Ub5KoVU

3. Зробити презентацію, відео на телефоні: "Образ Роксолани в дні минулого і дні сучасного"Можете використовувати фрагменти з фільмів, фото, музику, інформацію. 

06.04.2022

Продовжуємо тему: "Реалістичний стиль у мистецтві" 

1. Конспект, вміти розповідати с. 169 - 173

2. Цікаві факти, описати будь-яку картину на вибір Архипа Куїнджі (можна "Ніч над Дніпром")

3. Виконати творче завдання на с. 175

30.03.2022

Реалістичний стиль у мистецтві

1. Конспект с. 164-168. Вміти розповідати. 

2. Творче завдання ✓1, с. 174. Там або намалювати українку чи українця, або зробити фото в українському стилі (одяг, зачіска) в повний ріст, і портрет. 


23.03.2022

Тема. Музика романтизму

1.      Законспектувати і вміти розповідати на наступний урок тему «Музика романтизму» с. 156-163, прослухати подану в підручнику музику.

Посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=CSr00Wf91y0

https://www.youtube.com/watch?v=4W-JDq4cio8

https://www.youtube.com/watch?v=En2q_RnUOGc

https://www.youtube.com/watch?v=oSYr46tgOEE

https://www.youtube.com/watch?v=xWVTWJkpnmM

https://www.youtube.com/watch?v=xrITiqmGr8A

2.      Записати коротку цікаву  інформацію про Івана Айвазовського, переглянути його картини.

3.      На основі переглянутих картин,  прослуханої музики створіть відео: «Мистецтво романтизму» (використовуйте в відео інформацію про художників і композиторів, картини, музику романтизму) 

16.03.2022

Тема. Романтизм в образотворчому мистецтві

1.      Зробити конспект, на наступний урок розповідати тему с. 146-155.

2.      Зробити на вибір творче завдання 1 або 2 (фарбами) с. 154-155. 

13.10.2021

Пам’ятки мистецтва Північного Причорномор’я   

1. с. 32-33, конспект про пам'ятки Північного Причорномор'я, вміти розповідати.

2. Прослухати варіанти музичного мистецтва Північного Причорномор'я за посиланнями - 

https://youtu.be/QJz_bX9uoOo

https://youtu.be/EnXvqgToars

3. Виконати варіант 1 на с. 34 (з дотриманням вимог) 

06.10.2021

             Пам’ятки мистецтва Скіфії

1. Зробити конспект с.26-28, вміти розповідати про мистецтво Скіфії. Переглянути відео за посиланням - https://youtu.be/JnqoYScBSIg

2. Знати інформацію про скіфську пектораль (підручник, с.28) Переглянути відео за посиланням - https://youtu.be/8YcdTnLDNjM

3. Виконати варіант 2 с. 34-35 (пластилін)

29.09.2021

              Мистецтво античностіСтародавній Рим

1. Опрацювати тему "Мистецтво античності" с. 19-24. Короткий конспект, вміти розповідати про зразки мистецтва епохи античності. 

2. Переглянути короткі відео по темі за посиланнями: 

1. https://youtu.be/fxidfbvn6CM

2. https://youtu.be/wQHy-x9XTYA

3. https://youtu.be/1U_V8gdgk3s

3. Виконати завдання 1 на с. 24. 

20.04.2021 р. 

1. Продовжити конспект «Романтизм в образотворчому мистецтві» с. 151-153.

2. Виконати завдання Варіант 2, с. 154.   

3. Знайдіть цікаву інформацію про Івана Айвазовського та проаналізуйте на вибір одну із картин-марин (морські пейзажі, по-іншому називаються «марина»)

13.04. 2021 р.

1. Продовжити конспект «Класицизм в музиці» с. 141-145 та «Романтизм в образотворчому мистецтві» с. 146-150.

2. Виконайте завдання 1 на с. 154. 

06.04. 2021 р.

1. Зробити конспект теми «Класицизм: Музика» с. 134-140.

2. Прослухати подані мелодії (Ютуб). Обирайте невеликі уривки по декілька хв. 

Й. Гайдн, В.-А. Моцарт, Л. ван Бетховен Сонати для фортепіано (за вибором);

В.-А. Моцарт Концерт для флейти та арфи з оркестром до мажор;

Й. Гайдн Симфонія з ударами литавр (ІІ ч.);

Л. ван Бетховен Симфонія № 5 (фрагменти). Симфонія № 9 (фінал).

3. Після прослуховування напишіть ваші враження від мелодій: висота, сила звучання, емоції, картини уяви під час прослуховування, яка сподобалась, яка ні)

4. Розкажіть (відео, аудіо повідомлення) чи напишіть про свою улюблену музику, співака, співачку чи групу. (Чому саме вони, чим подобаються, улюблені пісні, факти про них)

30.03.2021 р. 

1. Продовжуємо тему класицизму. Законспектувати с. 128-131. Вміти розповідати. 

2. Проаналізуйте будь-яку одну картину цієї теми, яка найбільше сподобалась ( с. 128-131), (назва картини, художник, що зображено, кольори, задній, передній плани, постаті, якщо наявні, емоції, відчуття) 

16.03.2021 р. 

1. Скинути фото власно виготовленої скульптури з пластиліну (с.121)

2. Законспектувати тему "Класицизм. Ахрхітектура, скульптура, живопис" (с. 122-127). Вміти розповідати про цей стиль. 

3. Виконати завдання: Вар. 1, с. 132. Створіть проект власного парку, проявіть фантазію.

Завдання виконати до 18.03.

03.11 (вівторок)

1. Скиньте фото виконаного домашнього завдання з минулого уроку на с. 54 (малюнок замку чи створений герб для школи). Скинути 03.11.

2. Ще раз опрацювати матеріал  с. 46-55. Якщо ви впевнені у своїх знаннях, просто перегляньте. На наступний урок буде самостійне опитування за теорією і відео.  

3. Переглянути відео за посиланнями: 

https://www.youtube.com/watch?v=pcHmEuCuNtk - романська архітектура, цікаві факти. 

https://www.youtube.com/watch?v=U0nnnfFQSBc - опера "Іоланта" Чайковського П.

С. Прокоф’єв Танок лицарів з балету «Ромео і Джульєтта» - https://www.youtube.com/watch?v=Zc8ZpxZR44s (1 варіант)

https://www.youtube.com/watch?v=7D4uiDRfEUM - (2 варіант)

Будь ласка, при перегляді зверніть увагу на костюми героїв. 

4. Виконати завдання на с. 55 Варіант 3 (можна не малювати, а зробити графічний дизайн на телефоні чи комп'ютері). Одягніть в лицарське вбрання ваших улюблених персонажів з ігор чи фільмів (лише назвіть їх). 

Здати 09.11. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

"Бути чи не бути!" Бути! І питань не треба! Вільям Шекспір залишився задоволений нашою постановкою. Втілив у життя  фрагменти ...