11 клас. Зарубіжна література

 

МОЇ ВІТАННЯ, ЛЮБІ УЧНІ!

Цей час ми повинні провести разом з вами з користю та задоволенням. Виконані завдання (їх фото чіткої якості) надсилаєте мені в Viber або Telegram за номером – 0995445423, вказуючи своє ім’я та прізвище.

 Будь ласка, виконуйте та надсилайте вчасно, відповідно до зазначених термінів. Це гарантуватиме мій і ваш хороший настрій!

Натхнення та успіхів!

17.05.2022

1. Читаємо твір Стівена Кінга "Мораль".

2. Виконуємо підсумкову контрольну роботу за посиланням: https://forms.gle/dYpfBGximywNTjeJA 

Термін виконання - до 18.05. 2022 р.

10.05.2022

1. Конспект біографії Милорада Павича.

2. Читаємо твір "Скляний равлик"

03.05.2022

1. Дати відповіді на запитання за творчістю П.Зюскінда: 

1.  Гренуй - безбожник, втілення зла чи геній? 

2. Чи пробачимо ми генію його помилки (на прикладі Гренуя)

3. Чи є причиною зла Гренуя те, що його ніхто не любив? 

4. В чому велич і ницість парфумера?

26.04.2022

1. Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/195660

Скинути результати до кінця дня скріном. 

2. Чекаю відгук на роман (фільм)  П.Зюскінда "Парфумер"

19.04.2022

1. Позакласне читання. Коротко законспектуйте біографію Патріка Зюскінда за посиланням: https://westudents.com.ua/glavy/34317-2-roman-quotzapahi-storya-odnogo-vbivstvaquot-p-zyusknda-zrazok-nmetsko-postmodernstsko-prozi.html

2. Перегляньте фільм «Парфумер, або Історія одного вбивці» за посиланням: https://kinokrad.co/260170-parfyumer-istoriya-odnogo-ubiycy.html або https://gidonline.io/film/parfyumer/

 Напишіть за переглянутим фільмом відгук (письмовий, аудіо, відео).


12.04.2022


Габріель Гарсіа Маркес "Стариган з крилами"

Нагадую, для того, щоб виконати завдання за твором, ви маєте його прочитати. Оповідання «Стариган з крилами» має бути прочитане всіма. Декілька сторінок.

- А хто такі ангели? (Ангел (з грецької – вісник) – створена богом безтілесна надприродна істота, покликана повідомляти людям волю Його. Їх часто зображують з крилами у вигляді немовлят.) Ангел у кожної людини різний. В одного він сильний, в іншого слабий. А у Ґабріеля Маркеса він теж незвичайний.

1. Бліц-опитування (письмово, аудіо, розгорнуті відповіді)

1. Використовуючи цитати з тексту, опишіть вісника Бога. (Це старенький дід, який …).

2. Як люди ставляться до прибульця? (З цікавістю, як …)

3. Доведіть, що старий – ангел.

4. Чому він прилетів на землю?

5. Чим відрізняється ангел з оповідання від наших уявлень про ангелів?

6. Як ангелу живеться в селищі?

7. Чому у творі янгол старий?

8. Чому саме такою є назва твору – «Стариган із крилами», а не, скажімо, «Ангел з крилами»?

 2. Характеристика образів.

1) Охарактеризувати образи Пелайо, Елісенди.

2) Дати характеристику образи сусідки, священику.

3) Охарактеризуйте дитя. Чому хлопчик, зображений автором – хворий?

4) Символом чого були явища природи?

3. Продовжіть речення: «Стариган з крилами» - це історія про…

4. Проблемне питання: Що, на вашу думку, знищує людей?

05.04.2022

Г. Г. Маркес "Стариган з крилами"

Нагадую про завдання з минулого уроку: 

Написати твір за твором "Старий і море" на тему: "Людину можна знищити, але її не можна перемогти". При написанні використовуйте цитати з твору. Обов'язкові власні роздуми.

Твір обов'язково оцінюється!!

Завдання на сьогодні:

Короткий конспект, читати, на наступний урок зустрічаємось і обговорюємо. 

1. Законспектувати поняття стилю "магічний реалізм", його ознаки.

2. Записати основні події з біографії та творчої спадщини Габріеля Гарсіа Маркеса. 

Скористайтесь цим посиланням: 

https://westudents.com.ua/glavy/34297-1-g-g-markes-teoretik-quotmagchnogo-realzmuquot.html

3. Перегляньте короткі відео ролики та запишіть головне. 

https://www.youtube.com/watch?v=lao31zyLXtU

https://www.youtube.com/watch?v=cfPWxB1fiLI

4. Прочитати повністю його ОПОВІДАННЯ "Стариган з крилами" (декілька сторінок) за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=118

ПРОЧИТАТИ ПОВНІСТЮ І ВСІМ!

29.03.2022

Е. Хемінгуей «Старий і море»

1. Тести «Старий і море» Хемінгуей


1.      Скільки днів старий не міг упіймати рибу:

А 67                                                                          Б 84               

В 100                                                                        Г 14

2.      Що сказали батьки хлопчику, який спочатку був у човні зі старим:

А що старий приносить одні нещастя              Б що старому не таланить

В що старий дуже поганий рибалка                 Г що старий приносить удачу

3.      Старий був:

А товстий і нагодований                                     Б худий і виснажений

В худий і жвавий                                                   Г товстий і лінивий

4.      Руки у старого були:

А усі в шрамах, натруджені                               Б ніжні й ласкаві

В гладенькі                                                             Г усі в татуюваннях

5.      Старого звали:

А Роберто                                                               Б Педро

В Сантьяго                                                              Г Санчо

6.      Хлопчик любив старого за те, що:

А старий пригощав його цукерками                Б старий читав йому казки

В старий катав його у човні                               Г старий навчив його ловити  рибу

7.      Про що розмовляли рибалки,сидячи на Террасі:

А про рибальство                                                  Б про сім'ю

В про свята                                                             Г про морських чудовиськ

8.      Що запропонував хлопчик старому:

А піти додому                                                        Б наловити старому сардин

В прочитати старому газету                               Г покататись зі старим у човні

9.      Скільки хлопчику було років, коли старий вперше  взяв його у човен:

А 10                                                                          Б 12               

В 5                                                                            Г 8

10.  Що старому залишилось від покійної дружини:

А постіль з льону                                                 

Б гарний посуд

В олеографії Серця Господнього та Кобренської Богоматері

Г Біблія

11. Що у старого, за його словами,  було на вечерю:

А миска з рисом та рибою                                              Б смажена картопля

В спагеті з м'ясом                                                 Г смажена риба

12. Про що любив читати у газеті старий:

А про футбол                                                                     Б про бейсбол

В  про хокей                                                           Г про рибальство

13. Що снилось старому:

А покійна дружина                                                           Б велика риба

В Африка                                                                Г бейсбол

14. Як звали хлопця:

А Сантьяго                                                              Б Санчо

В Манолін                                                               Г Маноло

15. Чиє життя старий вважав складнішим за людське:

А пташине                                                               Б риб

В рослин                                                                 Г тварин

16. Для чого старий пив жир акули:

А він допомагав від застуди і був корисний для очей

Б він був корисним для шлунку

В щоб не заснути під час риболовлі

Г щоб мати гарну пам'ять

17. Коли старий почав розмовляти сам з собою:

А в дитинстві                                                                      Б коли одружився

В коли померла дружина                                    Г коли хлопчик перестав з ним рибалити

18. Чому човен старого відпливав далеко в море:

А старий шукав місце , де є риба

Б його тягла за собою велика рибина на буксирі з волосіь

В старий катався на човні

Г човен відносив шалений вітер

19. Який випадок у морі старий вважав найсумнішим:

А коли не міг спіймати довго рибу

Б коли дивився на планктон

В коли спіймав самку марліна, а самець до останнього не залишав її

Г коли хлопчик піщов від нього

20. Старий сказав рибі, що не розлучиться з нею , поки…

А не помре                                                              Б не відпочине  трішки

В не зійде сонце                                                    Г не припливе хлопчик

21. Кому старий запропонував відпочити на човні:

А рибині                                                                  Б хлопчику

В іншим рибалкам                                                Г маленькій пташині

22. Чому рука старого не розгиналась:

А він її поранив                                                     Б руку звело судомою

В старий тримав нею рибину                             Г руку оплутала волосінь

23. Якою за розміром була риба, що тягнула старого у море:

А менше човна                                                      Б така ж, як човен

В на два фунти більша за човен                        Г близько 50 см

24. Чому старому було важливим впевнити рибу у своїй силі:

А боявся, що риба відчує слабкість старого  Б боявся, що риба втече

В боявся, що риба переверне човен                 Г боявся, що не зможе сам витягнути рибину

25. Про що згадував старий, розминаючи руку:

А про силові змагання в таверні Касабланки Б про шлюб

В про свою хатинку                                                          Г про обід

26. Навіщо старий зв'язав два весла:

А для того, щоб не загубити                              Б для того, щоб вночі весла гальмували човен

В для того, щоб оглушити  рибу                                   Г просто так

27. Чому старий вважав, що люди не гідні живитися тією рибою, що він упіймав:

А тому, що люди не голодні                              Б тому, що риба поводиться благородно

В тому, що люди не гідні такої риби               Г тому, що старий ніколи не віддасть рибу людям

28. Скільки, на думку старого, важила риба:

А 10 кг                                                                     Б 100 кг

В більше півтонни                                                            Г 50 кг

29. Хто плив за човном старого після того, як той повертався з впійманою рибою до берега:

А човни інших рибалок                                       Б акула

В зграя маленьких рибок                                    Г дельфіни

30. Як старий боровся з акулою:

А  ударив гарпуном у голову                             Б відлякував веслом

В стріляв з рушниці                                                          Г ніяк

31. Завершіть речення: « Людину можна знищить, але її не можна..:

А обмануть                                                             Б забути

В перемогти                                                           Г залишити

32. Яку зброю зробив собі старий, після того, як втратив гарпун:

А прив'язав ніж до весла                                     Б дерев'яний кілок із весла

В палицю                                                                Г залізний гачок

33. Коли старий побачив міські вогники:

А вранці                                                                  Б вдень

В вночі                                                                     Г увечері

34. Що побачив старий, коли оглянувся на свій човен, йдучи додому:

А величезний хвіст риби і тінь її голови                     Б хлопчика

В пожежу                                                                Г нічого

35. Яка була довжина рибини:

А 2 фунти                                                                Б 18 фунтів

В 5 фунтів                                                               Г 25 фунтів

36. Якими були перші слова старого, коли той прокинувся:

А « Я хочу їсти»                                                    Б « Я зловив рибу»

В « Вони перемогли мене»                                             Г « Я радий тебе бачити»

2. Написати твір за повістю Хемінгуея Е. «Людину можна знищити, але не можна перемогти»

22.03.2022

Е. Хемінгуей «Старий і море»

1. Дочитати до кінця твір «Старий і море» Е. Хемінгуея

2. Дати письмові (чи аудіо, відео відповіді на запитання):

·        Як жив старий Сантьято? Що для нього було важливим у житті?

·        Як він ставився до моря і як сприймали море інші рибалки?

·        Розкрийте ставлення Сантьяго до невдач. "Чи відчував він себе переможеним?
Для чого Старий хотів спіймати велику рибу? Порівняйте його ставлення до риболовлі з позиції інших рибалок.

·        Що ще робив старий не так, як інші?

·        Чому Сантьяго розмовляв у морі, хоча рибалки вважали, що розмовляти в морі не можна?           

·        Як розкриваються «незвичайні» якості Сантьяго під час двобою з великою рибою?

·        Як він сприймає небезпеку з боку акул? Чому він не полишив велику рибу, щоб врятуватись самому? Як ви думаєте, як би вчинили інші рибалки?

·        Які сни бачив старий рибалка? Як це розкриває внутрішній світ Сантьяго?.

·        Схарактеризуйте ставлення старого до природи, до тварин у зіставленні з іншими рибалками його селища.

3.Складіть власні правила життя, орієнтуючись на твір. 

15.03.2022

ТЕМА. ЕРНЕСТ ХЕМІНГУЕЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. ЕФЕКТ «АЙСБЕРГУ». ПОВІСТЬ «СТАРИЙ І МОРЕ».

1.      Опрацювати та законспектувати біографію Ернеста Хемінгуея за посиланням: https://ukrtextbook.com/istoriya-zarubizhno%D1%97-literaturi-xx-stolittya-davidenko-g-j/istoriya-zarubizhno%D1%97-literaturi-xx-stolittya-davidenko-g-j-3-novatorstvo-prozi-e-xemingueya-lakonizm-quot-efekt-ajsbergu-quot-vidvertist-spovidi-vid-persho%D1%97-osobi-lejtmotiv-quot-proshhavaj-zbroye-quot-quot-po-komu-podzvin-quot.html

    2.  Перегляньте відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=Z-Obuk7EZCQ

3.      Читати твір «Старий і море» (повний варіант). На наступний урок прочитати половину. В хрестоматії є скорочений варіант. Але він не дуже великий, тому прочитайте повністю.

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=109  - посилання на твір.

Або скористайтесь будь-якою читалкою (додатком)

Аудіо версія - https://www.youtube.com/watch?v=32m-DeWAYEE

12.10.2021

Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного

1. Написати твір "Одного разу я прокинувся, і..." (За мотивами твору Ф.Кафки")

2. Написати або записати аудіо чи відео короткий емоційний монолог від імені одного з героїв. 

3. Коротко законспектувати біографію М. Булгакова та переглянути 1 серію серіалу "Майстер і Маргарита"за посиланням:

https://youtu.be/vTgBQvpTmyY

05.10.2021

Франц Кафка (1883 1924). «Перевтілення». Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення».

1. Дати розгорнуту відповідь на проблемне питання: "Поведінка Грегора - це поведінка тварини, яка не дає спокою своїм рідним чи боротьба людини за право бути з людьми? Що "людського" в Грегору не зрозуміла його родина? 

2. Заповнити таблицю за твором Кафки "Перетворення" (посилання в групі ВБ)

3. Виконати тестові завдання з підручника -хрестоматії (фото в ВБ)

28.09. 2021

РМ № 1 (у) Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини.

1. Відеозапис уривку з твору "Фауст" Гете або декларація на Zoom - уроці. 

2. Опрацювати та коротко законспектувати біографію Ф. Кафки за посиланням: https://subj.ukr-lit.com/istoriya-zarubizhno%D1%97-literaturi-xx-stolittya-davidenko-g-j-3-zhittyevij-i-tvorchij-shlyax-f-kafki-poyednannya-realnosti-j-mifotvorchosti-u-prozi-pismennika/

3. Прочитати в хрестоматіях або повний варіант твору Ф. Кафки "Перевтілення" за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=86


20.04.2021 р.

1. Позакласне читання. Коротко законспектуйте біографію Патріка Зюскінда за посиланням: https://westudents.com.ua/glavy/34317-2-roman-quotzapahi-storya-odnogo-vbivstvaquot-p-zyusknda-zrazok-nmetsko-postmodernstsko-prozi.html

2. Перегляньте фільм «Парфумер, або Історія одного вбивці» за посиланням: https://kinokrad.co/260170-parfyumer-istoriya-odnogo-ubiycy.html або https://gidonline.io/film/parfyumer/

 Напишіть за переглянутим фільмом відгук (письмовий, аудіо, відео).

 

13.04. 2021 р.

1.  Виконайте тести за посиланням в гугл-формі: 

https://forms.gle/NdpuqziCiaB157pCA

2.Напишіть твір-мініатюру «Чи є в сучасному світі місце для янголів та чи можлива ваша зустріч з ними?»

Пояснення: при написанні твору користуйтесь як змістом твору, так і глобально подумайте, з віднесенням до реального життя, хто в нашому життя янголи, чи можлива зустріч з ними. 

                  06.04. 2021 р.

Нагадую, для того, щоб виконати завдання за твором, ви маєте його прочитати. Оповідання «Стариган з крилами» має бути прочитане всіма. Декілька сторінок.

-       А хто такі ангели? (Ангел (з грецької – вісник) – створена богом безтілесна  надприродна істота, покликана повідомляти людям волю Його. Їх часто зображують з крилами у вигляді немовлят.) Ангел у кожної людини різний. В одного він сильний, в іншого слабий. А у Ґабріеля Маркеса він теж незвичайний.

1.      Бліц-опитування (письмово, розгорнуті відповіді)

 

1. Використовуючи цитати з тексту, опишіть вісника Бога. (Це старенький дід, який …).

2.      Як люди ставляться до прибульця? (З цікавістю, як …)

3.        Доведіть, що старий – ангел.

4.        Чому він прилетів на землю?

5.        Чим відрізняється ангел з оповідання від наших уявлень про ангелів?

6.        Як ангелу живеться в селищі?

7.        Чому у творі янгол старий?

8.        Чому саме такою є назва твору – «Стариган із крилами», а не, скажімо, «Ангел з крилами»?

 2. Характеристика образів.

1) Охарактеризувати образи Пелайо, Елісенди.

2) Дати характеристику образи сусідки, священику.

3) Охарактеризуйте дитя. Чому хлопчик, зображений автором – хворий?

4) Символом чого були явища природи?

3. Продовжіть речення: «Стариган з крилами» - це історія про…

4. Проблемне питання: Що, на вашу думку, знищує людей?

30.03.2021 р. 

1. Законспектувати поняття стилю "магічний реалізм", його ознаки.

2. Записати основні події з біографії та творчої спадщини Габріеля Гарсіа Маркеса. 

Скористайтесь цим посиланням: 

https://westudents.com.ua/glavy/34297-1-g-g-markes-teoretik-quotmagchnogo-realzmuquot.html

3. Перегляньте короткі відео ролики та запишіть головне. 

https://www.youtube.com/watch?v=lao31zyLXtU

https://www.youtube.com/watch?v=cfPWxB1fiLI

4. Прочитати повністю його ОПОВІДАННЯ "Стариган з крилами" (деклька сторінок) за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=118

ПРОЧИТАТИ ПОВНІСТЮ І ВСІМ!

16.03.2021 р.

1. В кого я брала зошити для перевірки тестів, працюйте на подвійних аркушах, або заведіть зошит для дистанційного на 12 аркушів.  Там і виконайте завдання на сьогоднішній урок за творчістю Е. Хемінгуея та скиньте мені. Нагадую їх (для тих, хто був присутній і кого не було): 

1. Написати твір за твором "Старий і море" на тему: "Людину можна знищити, але її не можна перемогти". При написанні використовуйте цитати з твору. Обов'язкові власні роздуми.

2. Написати власні правила життя. 

Виконання обов'язкове для всіх. Здати до 17.03.

Завдання на сьогодні. Урок позакласного читання за твором Соломона Нортапа "12 років рабства":

1.  Записати коротку біографію Соломана Нортапа за посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%BD_%D0%9D%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BF

2. Переглянути фільм "12 років рабства". 

https://uakino.club/filmi/genre_drama/136-12-rokv-rabstva.html - український переклад

Посилання на фільм  (Ютуб)- 


3. Написати відгук за переглянутим фільмом. 
Завдання здати до 19.03.2021 року

03.11 (вівторок). 

Здати 06.11

Ви повинні були переглянути фільм за романом "Майстер і Маргарита" М. Булгакова або прочитати твір. Це - обов'язково!!!

Посилання для тих, хто ще не переглянув: 

https://www.youtube.com/watch?v=vTgBQvpTmyY&list=PLrBt7vsBYp__Yi604VYWacIIg9CQOUTLa  

https://rezka.ag/series/thriller/14721-master-i-margarita-2005.html 

Завдання за твором:

1.  Визначте просторово-часові плани, охарактеризуйте їх, запишіть героїв, що належали до цих світів (у вигляді таблиці).

Біблійний

Фантастичний (демонічний)

Земний, Москва радянських часів (сатиричний)

 

 

 

   2.  Літературний диктант за романом М.Булгакова «Майстер і Маргарита»

1.     Іван Миколайович Понир’єв мав псевдонім ..

2.     Про що дискутували Берліоз із Понир’євим? 

3.     Понтій Пілат був … 

4.     Найбільше за все прокуратор ненавидів запах… 

5.     Чого найбільше боявся Понтій Пілат? 

6.     Скільки років було Ієшуа Га-Ноцрі? 

7.     Збирач податків, ходить із козлячим пергаментом і постійно пише… 

8.     Кому належить цитата: «… лихих людей немає на світі» 

9.     Куди Берліоз намагався зателефонувати і сповістити про чужоземця в ненормальному стані? 

10. Хто був причиною смерті Берліоза? 

11. Назвіть супутників Воланда у вар’єте. 

12. Що подарувала Маргарита Майстрові?

13. «Історик за освітою, працював у одному з московських музеїв, займався перекладами.» Це характеристика … 

14. Що несла в руках Маргарита, коли вперше зустріла Майстра? 

15. Де познайомились Майстер і Бездомний? 

16. Що подарував Маргариті Азазелло? 

17. Вік Маргарити. 

18. Яким видом «транспорту» скористалася Маргарита, щоб дістатися до річки? 

19. Коров’єв одягнув на шию Маргариті ланцюжок із золотою оправою. Що було зображено на оправі? 

20. Де проживали Майстер і Маргарита? Чим подобалось їм це місце? 

21. Хто попросив Воланда подарувати майстрові супокій? 

22. Хто з почету Воланда був демоном безводної пустелі, демоном-убивцею? 

23. Хто в романі є уособленням справедливості? 

24.  Ким став Іван Миколайович Понир’єв? 

3. Дайте письмові відповіді на запитання або запишіть відео висловлювання:

1. З якою метою прибув Воланд до Москви та які висновки зробив? Чи можемо ми назвати його вчинки справедливими? Наведіть приклади (голова дом.управління Босий, Лиходєєв, Варенуха, Римський, буфетник, Берліоз, Поплавський, Могарич і т.д)

2. Як Воланд і його почет потішилися над московською публікою у театрі? Які риси людей при цьому виявилися?

3. Як ви думаєте, чи змінилися люди з часів Булгакова? Доведіть свою думку.

4. Як виникає кохання майстра й Маргарити? Можливе таке кохання в реальному житті чи це «наслання Боже», «подарунок долі»?

5. У чому милосердя Маргарити та її сила? (сцена балу)
6. Епізод, що сподобався мені найбільше...
Здати 06.11

Немає коментарів:

Дописати коментар

"Бути чи не бути!" Бути! І питань не треба! Вільям Шекспір залишився задоволений нашою постановкою. Втілив у життя  фрагменти ...