6 клас. Зарубіжна література

 

МОЇ ВІТАННЯ, ЛЮБІ УЧНІ!

Цей час ми повинні провести разом з вами з користю та задоволенням. Виконані завдання (їх фото чіткої якості) надсилаєте мені в Viber або Telegram за номером – 0995445423, вказуючи своє ім’я та прізвище.

Будь ласка, виконуйте та надсилайте вчасно, відповідно до зазначених термінів. Це гарантуватиме мій і ваш хороший настрій!

Натхнення та успіхів!

Вся інформація наявна на Zoom - уроках та спільній групі Вайбер для дистанційного навчання. 

11.05.2022

1. Виконати тести, скинути скрін обов'язково. 

https://naurok.com.ua/test/start/7246

09.05.2022

1. Прочитати твір "Міо, мій Міо" до кінця. 

04.05.2022

1. Законспектувати біографію А. Ліндгрен, цікаві факти. 

2. Почати читати твір "Міо, мій Міо" (третю частину). Або ж переглянути однойменний фільм.

02.05.2022

1. Дочитати твір, для тих, хто не прочитав "Запах думки".

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/start/5308

27. 04. 2022

1. Проходимо тест за твором, кидаємо скріни. 

https://naurok.com.ua/test/start/5308

25.04.2022

1. Законспектувати біографію Роберта Шеклі.

2. Прочитати твір «Запах думки». 

На наступний урок - онлайн -обговорення.

20.04. 2022

Дайте розширені відповіді на запитання:

1. Охарактеризуйте образ Тома. Чому саме він може врятувати цивілізацію? 

2. Яким постає світ у творі? Чи очікували ви на таке майбутнє?

3. Напишіть, чому для Тома була дуже важлива ця картина. 

4. Що у вас викликає усмішку? 

18.04.2022

1. «Усмішка» (Літературний диктант)

1. Де виросла черга о 5-й годині ранку?

2. Що вабило людей у місті?

3. Якими були руки хлопчика, що з’явився разом з усім людом?

4. На чому розумівся хлопець?

5. Хто виступив захисником Тома?

6. Де знаходилася незвичайна картина?

7. Яке почуття, на думку Грігсбі, «занапастило, зруйнувало» людей?

8. У який день тижня відбуваються описані події?

9. Що робили люд на майдані рік тому?

10. На якому святі розбивали автомобіль?

11. Яку картину розірвав натовп на шматки?

12. Що могла повернути людству «людина, чия душа відкрита до прекрасного»?

2. Які ваші роздуми над прочитаним твором? Проаналізуйте образ Тома. Що означає «усмішка» у творі?

13.04.2022

Хто ще не здав контрольну роботу - сьогодні ще чекаю!

     1. Прочитайте історію життя письменника в підручнику, перегляньте відео за біографією Рея Бредбері та запишіть головне.

Посилання - https://www.youtube.com/watch?v=K8hpkyWFca4

     2. Перегляньте відеоролик про картину «Мону Лізу» Леонардо да Вінчі та запишіть основну інформацію.

Посилання - https://www.youtube.com/watch?v=V5Pic2VZJdA

3. Прочитайте в підручнику оповідання Рея Бредбері «Усмішка»

11.04.2022

1. Виконати контрольну роботу в гугл формі за темою «Поетичне бачення світу» за посиланням:

https://forms.gle/TQ8SjT5TsQtmwfbK8

06.04.2022

Нагадую про обов’язкову здачу поезій!!!

1. Законспектувати біографію Джанні Родарі. Прочитати поезію «Листівки з видами міст».

2. Проаналізувати поезію за схемою:

1. Назва твору, ім'я автора.

2. Назва збірки, складовою якої є вірш.

3. Тема (головна думка твору розпочинається словами: показ, зображення), ідея (розпочинається словами «возвеличення..)

4. Розкажіть про головних героїв вірша.

5. Які образи, картини ви зустріли у вірші.

6. Ваші роздуми та почуття, навіяні поезією.

3. Створіть красиву листівку до близької вам людини із зображенням улюбленої країни, міста та короткою інформацією про нього і побажаннями.  (Можна намалювати, можна онлайн в програмах)

04.04.2022

Продовжуємо працювати над поемою "Пісня про Гайавату"

Вчимо напам'ять з неї уривок, нагадую ще раз який:

Уривок починається на с. 200 словами «І ясний величний голос, як потік, що з гір несеться..; закінчується на с. 201 словами: «Запаліть люльки на згоду, і живіть віки братами!» Всього – 4 строфи (абзаци). 

До середи, 6 квітня, надсилаємо мені відеопоезії. Доводжу до вашого відома, що за цей період, ви повинні були надіслати мені вивчені напам'ять 3 поезії:

1. 4 хайку Мацуо Басьо

2. Р. Бернс "Моє серце в верховині"

3. Уривок з "Пісні про Гайавату"

Час був. Щиро вдячна тим, хто надіслав. Хто цього ще не зробив - середа, останній термін. Далі отримуєте 3 одиниці (по 1 за кожен нерозказаний вірш). 

30.03.2022

Нагадую про обов’язковість здачі відео поезій!!!До п'ятниці (останній термін) чекаю до здачі поезію Р. Бернса «Моє серце в верховині». Тому що на наступний урок теж треба буде вивчити вірш. 

Завдання на сьогодні:

1. Законспектувати біографію Генрі Лонгфелло, записати хто такий Гайавата. Для виконання завдання скористайтесь підручником (с. 197-198) чи інтернетом.

2. Прочитати поему «Люлька згоди» (з с. 199) (уривок з «Пісні про Гайавату»)

3. Вивчити напам’ять уривок з поеми «Пісня про Гайавату». Записати відеопоезію і скинути мені.

Уривок починається на с. 200 словами «І ясний величний голос, як потік, що з гір несеться..; закінчується на с. 201 словами: «Запаліть люльки на згоду, і живіть віки братами!» Всього – 4 строфи (абзаци). 

28.03.2022

Дякую тим, хто здав відео поезії та творчі роботи хайку. Ви отримали свої оцінки. Ті, хто не здав – отримують 1.

1.     Вивчити напамять вірш Р. Бернса «Моє серце в верховині» та здати відеопоезію. Чекаю до середи!

Роберт Бернс «Моє серце в верховині»

2. Літературний диктант

1.Роберт Бернс народився в сім’ї…

2.Перший вірш Р. Бернс написав у…

3.Роберт Бернс помер у віці…

4.Який день із життя Р. Бернса на його батьківщині відзначається як національне свято?

5.Що Р. Бернс називає любим рідним краєм у поезії «Моє серце в верховині»?

6.Що, крім серця поет залишив у верховині?

7.З чим асоціюється думка автора в поезії «Моє серце в верховині»?  

8.Як називає Р. Бернс весь оточуючий світ, крім  верховини?   

9. Батьківщина поета.

10. Бернс усе життя працював на землі, тому його ще називають ..

11.Про що йдеться в художньому творі? (Тема поезії) 

 В яких рядках виражається основна думка в поезії? (Ідея твору) 

 12. З яким настроєм звучить кожен куплет

 Як поет називає свою Батьківщину? 

23.03.2022

Нагадую до кінця цього дня  - здача віршів (відеопоезії) і творчих робіт хайку.

Чекати більше не буду! Поставлю 1.

Тема. Роберт Бернс. Життєвий і творчий шлях. Вірш  «Моє серце в верховині»

1.     Прочитайте інформацію за картками, випишіть найголовніше.  

 








2.     Виконайте роботу за карткою. Прочитайте вірш "Моє серце в верховині"



21.03.2022

1. Якщо до середи - я не буду спостерігати відеопоезій хайку, в колонку "напам'ять" ставлю 1 б. 

2. Скласти власні сезонні хайку, по 1 до кожної пори року за схемою 1 рядок - 5 складів (не слів), 2 рядок - 7 складів, 3 рядок - 5 складів.

Склад — це частина слова, складена з одного чи кількох звуків і вимовлена одним поштовхом видихуваного повітря: о-ко, по-го-да, о-зе-ро.

Для створення хайку використайте сезонні слова:


Оформте свою роботу креативно, стильно та красиво. Не просто записати в зошиті. Намалюйте ілюстрації, використовуйте допоміжні матеріали. Проявіть фантазію!

16.03.2022

ТЕМА. МАЦУО БАСЬО. ХАЙКУ.

1.      Законспектувати з підручника біографію Мацуо Басьо.

2.     Опрацювати матеріал, записати основне:

Любов до поезії виникла у японців тоді, коли літератури як такої ще не було. Одна із давніх японських традицій – довіряти свої почуття віршам. Життя Японії неможливо уявити без поезії. Поетичні рядки тут можна знайти скрізь: на картинах, деревяних ляльках, рушниках, серветках тощо. Коли цвіте сакура, всі японці стають поетами, приколюють листочки з віршами просто до квітучих дерев або голосно декламують. Ще з  давніх часів щосічня влаштовують поетичні змагання: десятки тисяч японців читають вірші. Найкращі виконавці виступають на церемонії в присутності імператора. 

Хоку (хайку) ( від япон. « початкова фраза») – неримований тривірш у японській поезії. Хоку має 17 складів: 5/7/5/. Головна тама хоку – життя природи й людини в їх нерозривній єдності. Для хоку характерні «сезонні слова».

1. Має три рядки.

2. Немає рими, має ритм.

3. Має визначену кількість складів: 5- 7-5

4. Використання сезонних слів.

Хайку заборонено писати на політичні, релігійні теми та на тему кохання.

3.     Проаналізуйте подані хайку (хоку) в підручнику (3 на вибір) (те, що ви бачите спочатку, і те, що приховане, підтекст. Як би ви це пояснили по відношенню до людини чи природи) 

Аналіз в зошит.

4.     Вивчити напам’ять 4 хайку (хоку) Мацуо Басьо на вибір. Здати у вигляді відеопоезії чи на уроці онлайн.

                 ВИКОНАННЯ ОБОВ’ЯЗКОВЕ! 

14.03.2022

Перед канікулами ви повинні були вдома переглянути твір позакласного читання фільм «Про ведмежа Паддінгтона». Завдання будуть саме за ним.

ПЧ № 3 "Про ведмежа Паддінгона" М. Бойна

1.       Написати відгук по фільму за твором М. Бойна «Про ведмежа Паддінгтона» (аудіо, відео (до 5 хв), письмовий відгук – 1 с. )

2.       Намалювати ілюстрацію за фільмом чи створити композицію з пластиліну (ведмежа, його друзі)

3.       Створити 6 запитань за змістом фільму 

Для тих, хто не переглянув посилання - https://rezka.ag/films/comedy/8109-priklyucheniya-paddingtona-2014.html

https://uakino.club/filmy/genre_comedy/3208-paddnton.html

13.10.2021

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст. Езоп. «Лисиця і виноград», «Крук і Лисиця», «Мурашки і Цикада». 

1. Представлення власного міфу. 

2. с. 46-48 - виписати основну інформацію, зробити короткий конспект, вміти розповісти, знати визначення "байка". 

3. с. 48-49, прочитати, переказувати та пояснювати зміст байок "Лисиця і виноград", "Мурашки і цикада", "Вовк і ягня"

4. Скласти 2-3 власних байки.

11.10.2021

РМ № 2 (п.) Написання власного міфу.

Створення власного оригінального міфу. Використовувати власні сюжети, історії з життя вивчених богів та героїв, доповнюючи своїми подробицями. Обсяг - 2-3 с., можна більше, з ілюстраціями і красивим оформленням. (Детальніше пояснення в аудіо повідомленні в групі ВБ)

06.10.2021

Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

1. Підібрати цікаві факти про Давній Єгипет та  бога сонця Ра. 

2. Прочитати і переказувати міф "Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет".

04.10.2021

Індійські міфи. Про створення ночі. Про створення світу. 

1. Підібрати цікаві факти про Індію та богів Вішну, Шива, Брахма. 

2. Прочитати і переказувати міфи: "Про створення світу", "Про створення ночі"

29.09.2021

РМ № 1 (у.) Улюблені міфи та міфологічні герої.

1. Усний аналіз образу Нарциса. 

2. Підготувати виступ на тему "Улюблений міф або улюблений міфологічний герой"

3. Виконати завдання за темою "Міфи Давньої Греції"  (в групі ВБ)

27.09.2021

Зображення надзвичайного егоїзму людини в міфі «Нарцис»

1. Прочитати і переказувати міф про Нарциса. 

2. Намалювати ілюстрацію до твору. 

3. Виконати тести за твором (в групі ВБ)

21.04.2021 р.

1. Законспектувати біографію Роберта Шеклі.

2. Прочитати твір «Запах думки». 

19.04.2021 р.

1. «Усмішка» (Літературний диктант)

1. Де виросла черга о 5-й годині ранку?

2. Що вабило людей у місті?

3. Якими були руки хлопчика, що з’явився разом з усім людом?

4. На чому розумівся хлопець?

5. Хто виступив захисником Тома?

6. Де знаходилася незвичайна картина?

7. Яке почуття, на думку Грігсбі, «занапастило, зруйнувало» людей?

8. У який день тижня відбуваються описані події?

9. Що робили люд на майдані рік тому?

10. На якому святі розбивали автомобіль?

11. Яку картину розірвав натовп на шматки?

12. Що могла повернути людству «людина, чия душа відкрита до прекрасного»?

2. Які ваші роздуми над прочитаним твором? Проаналізуйте образ Тома. Що означає «усмішка» у творі?

14.04. 2021 р.

     1. Прочитайте історію життя письменника в підручнику, перегляньте відео за біографією Рея Бредбері та запишіть головне.

Посилання - https://www.youtube.com/watch?v=K8hpkyWFca4

     2. Перегляньте відеоролик про картину «Мону Лізу» Леонардо да Вінчі та запишіть основну інформацію.

Посилання - https://www.youtube.com/watch?v=V5Pic2VZJdA

3.     Прочитайте в підручнику оповідання Рея Бредбері «Усмішка»

12. 04.2021 р.

1. Виконати контрольну роботу в гугл формі за темою «Поетичне бачення світу» за посиланням:

- https://forms.gle/TQ8SjT5TsQtmwfbK8

07.04.2021 р.

Нагадую про обовязкову здачу поезій!!!

1. Законспектувати біографію Джанні Родарі. Прочитати поезію «Листівки з видами міст».

2. Проаналізувати поезію за схемою:

1. Назва твору, ім'я автора.

2. Назва збірки, складовою якої є вірш.

3. Тема (головна думка твору розпочинається словами: показ, зображення), ідея (розпочинається словами «возвеличення..)

4.  Розкажіть про головних героїв вірша.

5. Які образи, картини ви зустріли у вірші.

6. Ваші роздуми та почуття, навіяні поезією.

3. Створіть красиву листівку до близької вам людини із зображенням улюбленої країни, міста та короткою інформацією про нього і побажаннями. 

Нагадую про обов’язковість здачі відео поезій!!!До середи чекаю до здачі поезію Р. Бернса «Моє серце в верховині»

Завдання на 05.04.2021 р.

1.      Законспектувати біографію Генрі Лонгфелло, записати хто такий  Гайавата. Для виконання завдання скористайтесь підручником (с. 197-198) чи інтернетом.

2.      Прочитати поему «Люлька згоди» (з с. 199) (уривок з «Пісні про Гайавату»)

3.       Вивчити напамять уривок з поеми «Пісня про Гайавату». Записати відеопоезію і скинути мені.

Уривок починається на с. 200 словами «І ясний величний голос, як потік, що з гір несеться..; закінчується на с. 201 словами: «Запаліть люльки на згоду, і живіть віки братами!» Всього – 4 строфи (абзаци). 

31. 03. 2021 

1. Прочитайте інформацію за картками, випишіть найголовніше.  







2. Виконайте завдання за карткою (письмово, в зошиті), надішліть мені. 

3. Хто не здав відеопоезію, нагадую, п'ятниця - останній термін!

29.03.2021 р. (понеділок)

1. Законспектувати біографію Роберта Бернса, користуючись підручником та інтернетом. 

2. Вивчити напам'ять його поезію "Моє серце в верховині". Скинути мені у вигляді відео до 31.03. 

17.03.2021 р. (середа)

1. Якщо до п'ятниці - я не буду спостерігати відеопоезій хайку, в колонку "напам'ять" ставлю 1 б. 

2. Скласти власні сезонні хайку, по 1 до кожної пори року за схемою 1 рядок - 5 складів (не слів), 2 рядок - 7 складів, 3 рядок - 5 складів.

Склад — це частина слова, складена з одного чи кількох звуків і вимовлена одним поштовхом видихуваного повітря: о-ко, по-го-да, о-зе-ро.

Для створення хайку використайте сезонні слова:


Оформте свою роботу креативно, стильно та красиво. Проявіть фантазію!

15.03.2021 р. (понеділок)

Продовжуємо опрацьовувати творчість Мацуо Басьо. В зв'язку з дистанційним навчанням, чекаю фото конспектів біографії автора, поезії, які ви повинні вивчити напам'ять, у формі відеозапису. 

1. Термін надсилання відеопоезій - до 18.03.

Любов до поезії виникла у японців тоді, коли літератури як такої ще не було. Одна із давніх японських традицій – довіряти свої почуття віршам. Життя Японії неможливо уявити без поезії. Поетичні рядки тут можна знайти скрізь: на картинах, деревяних ляльках, рушниках, серветках тощо. Коли цвіте сакура, всі японці стають поетами, приколюють листочки з віршами просто до квітучих дерев або голосно декламують. Ще з  давніх часів щосічня влаштовують поетичні змагання: десятки тисяч японців читають вірші. Найкращі виконавці виступають на церемонії в присутності імператора. 

Хоку ( від япон. « початкова фраза») – неримований тривірш у японській поезії. Хоку має 17 складів: 5/7/5/. Головна тама хоку – життя природи й людини в їх нерозривній єдності. Для хоку характерні «сезонні слова».

1. Має три рядки.

2. Немає рими, має ритм.

3. Має визначену кількість складів: 5- 7-5

4. Використання сезонних слів.

Хайку заборонено писати на політичні, релігійні теми та на тему кохання.

2. Проаналізуйте подані хайку ( те, що ви бачите спочатку, і те, що приховане, підтекст. Як би ви це пояснили по відношенню до людини чи природи) 

Запис аналізу в зошит, сфотографувати і скинути до 18.03.

Поночуйте просто неба,
Тоді й збагнете вірші мої!
Осінній вітер.

*

Як давно я не прощався!
Тоді бриль – у руці, на плечах –
Легка святкова накидка.

*

Перед вродою квітів
Страшно стало місяцю
Сховався за хмари.

*

Я раптом побачив її
Плаче самотня...
Разом на місяць дивитимемось.

*

Натовп із сотні тисяч
Родин – таке милування
Квітами сакури у столиці.

*

Нумо, друзі,
Ходім милуватися снігом –
Блукатимемо, поки впадемо!

*

Ви подивіться
На звичайну гидку  ворону, –
Але сніжного ранку!

04.11 (середа)

Шановні учні, мені не всі здали домашнє завдання. Стосується деяких учнів як 6-А, так і 6-Б класів. Будь ласка, пам'ятайте, що кожна ваша виконана чи невиконана робота оцінюється. 

1. Прочитати та пояснити письмово байки Езопа "Мурашки і цикада", "Вовк та Ягня".

2. Записати та вміти переказувати біографію І. Крилова. Прочитати байку "Вовк і Ягня". Написати невеликий відгук за прочитаною байкою. 

3. Прочитати на позакласне читання твір (в підручнику відсутній) О. Генрі "Вождь червоношкірих". 

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=498 - посилання  на твір (його можна там і скачати)

https://www.youtube.com/watch?v=LX5u_U55Jro - аудіокнига. 

Обираєте читати чи слухати на ваш вибір. 

4. Написати відеовідгук (2 хв) чи письмовий відгук за прочитаним твором (не менше 10 речень). 

5. Підготуватись до контрольної роботи на понеділок (09.11) за темою "Міфи" та "Байки".

Всі завдання здати до 08.11. (неділя)

02.11.(понеділок)

1. Надіслати чіткі фото виконаного домашнього завдання, написаного власного міфу.

2.  Прочитати тему «Байка в світовій літературі» с. 46-48, записати основне.          

3.  Вивчити визначення «байка» (перевірю в школі)

4. Записати основні факти з біографії Езопа, вміти переказувати її.

5. Прочитати байку «Лисиця та виноград». Написати в зошит невелике пояснення її змісту.

Фото виконаних завдань надіслати 03.11 (вівторок)


Немає коментарів:

Дописати коментар

"Бути чи не бути!" Бути! І питань не треба! Вільям Шекспір залишився задоволений нашою постановкою. Втілив у життя  фрагменти ...