9 клас Мистецтво

 МОЇ ВІТАННЯ, ЛЮБІ УЧНІ!

Цей час ми повинні провести разом з вами з користю та задоволенням. Виконані завдання (їх фото чіткої якості) надсилаєте мені в Viber або Telegram за номером – 0995445423, вказуючи своє ім’я та прізвище.

Будь ласка, виконуйте та надсилайте вчасно, відповідно до зазначених термінів. Це гарантуватиме мій і ваш хороший настрій!

Натхнення та успіхів!

20.05.2022

1. Виконуємо контрольну роботу за посиланням: https://forms.gle/SigtgvBSYummD3387

13.05. 2022

Шановний 9 клас!! Чекаю всі завдання!! Останній термін!! Дивимось вниз і здаємо те, що до цього часу не хотілось здавати!! 

06.05.2022

Чекаю на ваші роботи з минулого уроку!! Ще раз нагадую, що часу для виконання достатньо! 

Завдання на цьому уроці - опрацювати тему "Реклама" в підручнику, зробити власну рекламу будь-якого продукту чи виробу. 

29.04. 2022

1. Зробити власний відеопроект (декілька фото, відео, презентація з відео, відео в Тік-тоці, у вас має утворитись відеокліп) на тему: "Україна в моєму серці".  У відеокліпі використовуєте власні, зроблені вами фото, відео. Тема відеокліпу може бути будь-якою (природа, люди, тварини, ваша родина, жартівливі, сумні ситуації.. і так далі), лише повинен прослідковуватись мотив України. 

Починаємо виконувати на уроці. Здати до кінця дня! 

22.04. 2022

Дорогі діти, завдання максимально легкі. Я чекаю ваші роботи. Вдячна тим, хто працює. Цей тиждень можете повторити тему і видихнути, та скинути мені те, що до цього часу не встигли. Але якщо я не побачу робіт до наступного тижня - 1 б. за кожен вид.  Сподіваюсь, ми один одного зрозуміли. 

15.04.2022

Завдання не складні!! Виконуємо всі!! 

1. Законспектувати тему «Фотомистецтво» с. 168-173

2. Самостійно сфотографуйте цікаві куточки свого краю (людей, тварин, пейзажі і т.д, якщо є) і надішліть мені. Це ваш проект, можете взяти свою тему. Якщо є потреба, використовуйте різні ефекти, програми для редагування. Не менше 6 фото.

3. Створіть чи пошукайте в закапелках пам’яті телефону і надішліть фотографію, де ви найбільше є собою чи найбільш щасливими (Можете використовувати різні ефекти, програми для редагування)

4. Скиньте посилання на сторінку блогера (просто людини), фото якого вам подобаються найбільше. 

08.04.2022

Розпочинаємо вивчати тему «Телебачення».

1. Опрацюйте і запишіть основне з теми в підручнику, с. 160-168.

2. Напишіть свої улюблені телевізійні шоу (можете брати до уваги як світові, так і українські). Топ -5. 

3. Розкажіть про свій улюблений телесеріал.

4. Скиньте посилання на музичний кліп, який вам найбільше подобається. 

01.04.2022

1. Продовжуємо тему «Українське кіно». Законспектувати с. 154-159.

2.  Уявіть себе кінопродюсером. Який твір класичної або сучасної української літератури ви б обрали для екранізації? Яких акторів потрібно запросити на кастинг? Обґрунтуйте свій вибір (письмово, аудіо або відео). Виконання обов'язкове. Був час на минулому уроці, і є на цьому. До наступного уроку здаєте.

3. Створіть мультиплікаційного персонажа для українського мультфільму та розкажіть про нього (сюжет) 

25.03.2022

Тема "Українське кіно".

1.     Законспектувати - с. 147-153.

Обов’язково зверніть увагу на Олександра Довженка. Саме він став родоначальником кіно не лише в Україні, а й у світі.  Навіть у Голівуді, брали його за приклад.

2. Створіть топ 5 українських сучасних фільмів, детальніше розкажіть про той, який найбільше подобається вам.

3. Уявіть себе кінопродюсером. Який твір класичної або сучасної української літератури ви б обрали для екранізації? Яких акторів потрібно запросити на кастинг? Обґрунтуйте свій вибір (письмово, аудіо або відео)

3. Переглянь український кінофільм "Тіні забутих предків" та напиши відгук (письмово, аудіо або відео)

«Тіні забутих предків»- класика українського кіно. Режисер – С. Параджанов, він демонструється у західних університетах, Гарварді, Оксфорді, як зразок якісного кіно в світі. 

18.03.2022

Тема. Школи в кінематографі.

В кого нема підручника працюємо з онлайн підручником за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/1011-mystectvo-masol-9-klas.html

1.      Прочитати і записати основне з теми (підручник с. 140-147)

Існує французька, італійська, американська (Голівуд), японська, індійська (Болівуд), африканська (Нолівуд) школи кінематографу.

2.      Завдання ( 1 на вибір):

1.      Зробити презентацію чи відео про фільм чи декілька фільмів, акторів певної школи кінематографу (на вибір)

В роботі можете використати фото, фрагменти відео, текстову інформацію, і власне враження є обов’язковим.

2.      Зробити власне аніме ( малюнок, сюжет, прописані персонажі)

3.      Зробити презентацію чи відео про аніме (топ-аніме, улюблені персонажі, декілька сюжетів, фрагменти відео, загальний висновок)

Можете робити на телефоні чи на комп’ютері, якщо 2 завдання – то можна письмово.  

08.10.2021 

          Імпресіонізм у живописі, скульптурі, музиці. 

1. Опрацювати тему "Імпресіонізм в образотворчому мистецтві", с. 38-47 (зробити конспект, розповідати). 

2. Переглянути відео за посиланнями: 

https://youtu.be/gnd9zsh3cK8

https://youtu.be/-3xNScqbaFA

01.10.2021

Символізм у живописі, скульптурі, музиці. 

1. Продовжуємо опрацьовувати тему "Символізм" с. 29-37. Коротко записати основну інформацію, розповідати. 

2. Музичне мистецтво символізму. Переглянути відео за посиланнями, прослухати музику: 

https://youtu.be/dNQYs64fCtI

https://youtu.be/Nv6MPdoJZKc

https://youtu.be/xWVTWJkpnmM

https://youtu.be/RANavYJ0d1U

За кожною мелодією, написати власні емоції і відчуття.

3. Виконати завдання з підручника, скласти міні-розповідь за картиною Реріха, с. 30. 

21.04.2021 р.

1. Законспектувати тему «Фотомистецтво» с. 168-173

2. Самостійно сфотографуйте цікаві куточки свого краю (людей, тварин, пейзажі і т.д, якщо є) і надішліть мені. Це ваш проект, можете взяти свою тему. Якщо є потреба, використовуйте різні ефекти, програми для редагування. Не менше 6 фото.

3. Створіть чи пошукайте в закапелках пам’яті телефону і надішліть фотографію, де ви найбільше є собою чи найбільш щасливими (Можете використовувати різні ефекти, програми для редагування)

14.04. 2021 р.

Розпочинаємо вивчати тему «Телебачення».

1.     Опрацюйте і запишіть основне з теми в підручнику, с. 160-168.

2.     Напишіть свої улюблені телевізійні шоу (можете брати до уваги як світові, так і українські)

3.     Розкажіть про свій улюблений телесеріал.

4.     Скиньте посилання на музичний кліп, який вам найбільше подобається. 

07.04.2021 р.

1. Продовжуємо тему «Українське кіно». Законспектувати с. 155-159.

2. Створіть топ 5 українських сучасних фільмів, детальніше розкажіть про той, який найбільше подобається вам.

3. Створіть мультиплікаційного персонажа для українського мультфільму та розкажіть його історію (сюжет) (за бажанням виконується - окрема оцінка). 

31.03.2021 р. 

1. Тема "Українське кіно". Законспектувати - с. 145-154.

2. Виготов постер або рекламний буклет для українського кінофільму за мотивами літературної класики ( назви українських фільмів є у підручнику)

3. Переглянь український кінофільм "Тіні забутих предків" та напиши відгук. 

17.03.2021 р. 

1. Скинути допрацьований варіант власного аніме. 

2. Скинути конспект і повідомлення про різні школи кінематографу. 

3.  Переглянути фільм "Мільйонер із трущоб". Написати відгук, емоції від переглянутого. 

https://rezka.ag/films/drama/4444-millioner-iz-truschob-2008.html

04.11 (середа)

1. Скидаєте фото виконаного домашнього завдання (замальовка будь-якої споруди нашого села у вранішньому, денному, вечірньому і нічному світлі, ви працювали в парах чи окремо за бажанням). 

Скинути фото виконаного цього домашнього завдання  - 04.11.

2.  Записати до зошита цікаві відомості про художників-імпресіоністів та їх картини: П'єра Огюста Ренуара (дещо є в підручнику), Поля Сезанна, Вінсента Ван Гога. 

3. Охарактеризувати письмово чи записати відео по одній картині кожного митця. 

4. Зробити собі чохол, годинник чи прикрасу до телефона за мотивами картини Ван Гога "Зоряна ніч", "Соняшники", "Квітучі гілки мигдалю",чи "Зоряна ніч над Роною" (на вибір). Матеріали використовуєте будь-які. 

Здати - 07.11. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

"Бути чи не бути!" Бути! І питань не треба! Вільям Шекспір залишився задоволений нашою постановкою. Втілив у життя  фрагменти ...