7 клас. Зарубіжна література.

 

МОЇ ВІТАННЯ, ЛЮБІ УЧНІ!

Цей час ми повинні провести разом з вами з користю та задоволенням. Виконані завдання (їх фото чіткої якості) надсилаєте мені в Viber або Telegram за номером – 0995445423, вказуючи своє ім’я та прізвище.

 Будь ласка, виконуйте та надсилайте вчасно, відповідно до зазначених термінів. Це гарантуватиме мій і ваш хороший настрій!

Натхнення та успіхів!

17.05.2022

Шановні діти, чекаю на роботи, які ви не здали. Обов'язково, хто не здав контрольну роботу - чекаю!!

16.05.2022

1. Виконати контрольну роботу за посиланням: 

https://forms.gle/naXAQVXXpiJatuiH7

10.05.2022

1. Виконайте тести за змістом твору:

https://naurok.com.ua/test/start/7078

Кинути мені в повідомлення скрін з оцінкою.

09.05.2022

1. Напишіть відгук за переглянутим фільмом "Чорнильне серце"

03.05.2022

1. Переглянути до кінця фільм Корнелії Функе "Чорнильне серце"

02.05.2022

1. Виконати тести за посиланням: 

https://naurok.com.ua/test/start/269522

2. Опрацювати біографію Корнелії Функе.

3. Переглянути на завтра половину фільму "Чорнильне серце"

http://moviestape.net/katalog_filmiv/prygody/9447-chornylne_serce.html

26.04.2022

1. Виконуємо завдання за картками та надсилаємо (починаєте з тої, що внизу):



25.04.2022

1. Напишіть відгук за твором "Мандрівний замок Хаула" ( не забудьте про власні емоції, моменти, які сподобались, які ні, ваше загальне враження)

Готуйтесь до онлайн- обговорення завтра!

19.04.2022

1. Прочитайте твір «Мандрівний замок Хаула», поданий в підручнику. Але там мега коротко, повністю твір досить обємний, тому ще обов’язково перегляньте ФІЛЬМ-АНІМЕ «МАНДРІВНИЙ ЗАМОК ХАУЛА» за посиланням - https://uakino.club/animeukr/554-mandrvniy-zamok-haula.html (укр.) або https://gidonline.io/film/xodyachij-zamok/ (рос.)

Подивитись обов'язково!!!

18.04.2022

1. Коротко запишіть основні віхи життя і творчості Діани Вінн Джонс.

2. Прочитайте в підручнику твір "Мандрівний замок Хаула"

12.04.2022

1. Пройти тест за твором "Павутинка" за посиланням:https://naurok.com.ua/test/start/8349 та скинути мені скрін з оцінкою. 

2. Написати роздум за твором на тему: "Про що я думав, та які уроки виніс для себе, читаючи "Павутинку". 

3.Сьогодні у нас контрольна робота. Необхідно написати твір за оповіданнями, які ви прочитали. Обсяг твору – 1,5 – 2 с.

Теми (одна на вибір) –

1. Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів за твором «Останній листок» О Генрі.

2. Найкращі людські цінності у творі О Генрі «Дари волхвів»

3. Яскравий світ дитячої фантазії у творі «Чарівна крамниця» Г. Уеллса.

4. Протистояння добра і зла в творі «Павутинка». 

Твори потрібно здати до наступного уроку. Обов'язково!

11/04/2022

1.      Пройти тест за твором «Чарівна крамниця» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/3294

Скинути мені скрін. Обов’язково.

2.      Зробити конспект біографії Рюноске Акутагава. Прочитати твір «Павутинка». Готуватись до обговорення.

3. Рюноске Акутагава «Павутинка». Продовжити речення.

1. Берегом райського озера на самоті бродив ….

2. Погляд Будди привернув грішник на ім’я …

3. Найбільший грішник пожалів …

4. Щоб врятувати собі життя Кандата вхопився за …

5. Грішники терпіли муки в озері, що називалось …

6. На райському озері красувалися квіти …

7. Грішників гонили на гору, що мала назву …

8. Що зробив Кандата, коли побачив тьму грішників за собою? 

9. Грішник, коли виліз високо з пекла, закричав: …

10. Павутинка розірвалась  …

11. Серце Кандати не мало 

12. Кандата через свою байдужість та черстве серце знову опинився у … 

05.04.2022

1. Дати відповідь на запитання за твором "Останній листок": 

1. В чому подвиг Бергмана? 

2. Що символізує на стіні останній листок плюща? 

3. Чи сподобався вам твір? Чому вас навчить цей твір?

2. Завдання за твором Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»

Написати перекази  (від 8 речень кожне) «Сприйняття подій батьком», «Сприйняття подій сином».

04.04.2022

1. Виконати тести за твором «Останній листок» О. Генрі в гугл формі за посиланням: https://forms.gle/bSc2WnErS7fnzdTL9

2. Виконайте завдання за карткою: 



3. Законспектувати основні факти з біографії Герберта Уеллса та прочитати оповідання «Чарівна крамниця»

29.03.2022

О. Генрі «Дари волхвів»

1. «Відновіть речення» (можете записувати одразу відповідь)       

1. «Один долар ….»

2. «Вона відвойовувала кожну монетку торгуючись із …»

3. «А завтра …»

4. «Життя складається із …»

5.  «У подружжя Джеймс Діллінгем Янг було дві речі, якими вони дуже пишалися. Одна – це …»

6. «Прекрасне волосся Делли розсипалося каштановими хвилями, сяючи, мов …»

7. «За сорок хвилин її голова вкрилася дрібними кучериками і Делла стала дуже схожою на …»

8. «Вона мала звичку звертатися до Бога з коротенькими молитвами, з приводу всяких життєвих дрібниць і тепер швиденько зашепотіла: …»

9. «Можливо, волосся на моїй голові і можна було б перелічити, - в її голосі раптом прозвучала глибока ніжність, - але ніхто й ніколи не зможе виміряти …»

10. «Я продав годинник, щоб ….

11. «Ніяка стрижка, ніякі нові зачіски не примусять, щоб я .»

12. «Але до відома мудреців наших днів слід сказати, що з усіх, хто робив подарунки, ці двоє …»

2. Дайте розгорнуті відповіді на запитання за змістом тексту О Генрі «Дари волхвів» (письмовий, аудіо чи відео формат).

1. Як складалось життя Джима і Делли?

2. Делла і Джім – «двоє дурних дітей» або «наймудріші з дарувальників»?

3. Марна або виправдана була жертва героїв?

4. Якщо жертва не марна, то в чому полягає мудрість їхнього вчинку?

5. Чи сподобався вам твір? Якщо так- чому? Якщо ні- чому?

3. «Зловіть помилку» Напишіть правильні відповіді.

   4. Прочитати оповідання О Генрі «Останній листок» 

28.03.2022

Тема. Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі (18621910). «Дари волхвів».

Для 7-А і 7-Б

1.      Законспектувати біографію О Генрі (Вільяма Сідні Портера). Виписати, користуючись інтернетом 8 і більше цікавих фактів про даного письменника.

2.      Записати визначення «новела»

3.      Прочитати його новелу «Дари волхвів». Готуватись до переказу. 

7-А і 7-Б працюєте за різними творами. Шукаєте завдання для свого класу.

22/03/2022

7-А клас

1. Едгар По. «Золотий жук» (Тести)

1.Описані події відбуваються на…

   А) Саллівеновому; б) Солоному; в) Червоному острові

2. Легран, на думку оповідача, був заражений…

   А) фантасмагорією; б) філантропією; в) мізантропією

3. Жука малював…

   А) Джупітер; б) Легран; в) оповідач

4. Жук був схожий на…

   А) хрест; б) емблему смерті; в) фрагмент карти

5. За наказом господаря, Джупітер купив у місті…

 А) ножа і дві грабарки; б) косу і три лопати; в) рушницю і  кілька ліхтарів

6. Чоловіки направилися до…

 А) фінікового; б) залізного; в) тюльпанового дерева

7. Оповідач вважав усю мандрівку …

  А) комедією; б) грою; в) дурницею

8. Золотошукачі оцінили вміст скрині десь….

А) на півтора; б) два; в) 2, 5 млн. доларів

9. Легран розповів, що жук був знайдений разом із…

А) картою; б) черепом; в) пергаментом

10. В кутку пергаменту було зображення…

 А) кота; б) черепа; в) скелета

11. Леграну довелося розшифровувати…

  А) телеграму; б) криптограму; в) каліграму

12. Повністю розгадати зашифроване письмо Леграну…

 а ) допоміг розум; б) допомогла підзорна труба

 В) допомогли Джупітер і оповідач   

2. Виконайте завдання:


3. ОБОВ'ЯЗКОВЕ  І ВАЖЛИВЕ ДЛЯ ВСІХ!

    Написати власну детективну історію. Гарно її оформити (у вигляді книги, блокноту, смартфону, на А4 і т. д. Працює ваша фантазія) 

      Не в зошиті!

       Вимоги:

Обсяг - 2,5 і більше сторінок. 

Тема: розслідування злочинів, крадіжок, вбивств, терактів, викрадень і т.д. Це може бути будь-який вид детективу,  види яких ви конспектували раніше (інтелектуальний, комедійний, містичний, поліцейський, кримінальний і т.д)

Наявність слідчого чи слідчих, які розслідуватимуть злочин.

        Спочатку розслідування хибної версії (бажано двох чи трьох), потім розкриваєте справжню ситуацію. Не розкривайте все відразу. Тримайте напруження, інтригу.  Подумайте про те, щоб кінець був неочікуваним. 


7-Б клас

РМ № 3 Написання власної детективної історії

1. Дайте короткі відповіді на запитання за твором «Спілка рудих»:

1.     Як був одягнений відвідувач Холмса?

2.     Ким працював  Джабез Вілсон певний час?

3.     Як звали помічника Вілсона?

4.     Чому засновник спілки рудих  шукав тільки людей з рудим волоссям?

5.     Що зробив чоловік, який приймав на роботу рудих людей?

6.     Навіщо він це зробив?

7.     Скільки отримав  за тиждень містер Вілсон, переписуючи британську енциклопедію?

8.     Навіщо Шерлок Холмс постукав у двері позичкової каси?

9.     За який час розгадав цю справу Шерлок Холмс?

10. Чому злочинці намагалися потрапити до банку?

11. Навіщо потрібно було виманювати містера Вілсона?

12. Для чого помічник Вілсона постійно спускався до льоху? 

2. ОБОВ'ЯЗКОВЕ  І ВАЖЛИВЕ ДЛЯ ВСІХ!

    Написати власну детективну історію. Гарно її оформити (у вигляді книги, блокноту, смартфону, на А4 і т. д. Працює ваша фантазія) 

      Не в зошиті!

       Вимоги:

Обсяг - 2,5 і більше сторінок. 

Тема: розслідування злочинів, крадіжок, вбивств, терактів, викрадень і т.д. Це може бути будь-який вид детективу,  види яких ви конспектували раніше (інтелектуальний, комедійний, містичний, поліцейський, кримінальний і т.д)

Наявність слідчого чи слідчих, які розслідуватимуть злочин (вигадуєте самі).

        Спочатку розслідування хибної версії (бажано двох чи трьох), потім розкриваєте справжню ситуацію. Не розкривайте все відразу. Тримайте напруження, інтригу.  Подумайте про те, щоб кінець був неочікуваним. 

21.03.2022

7-А клас

1. Дайте короткі відповіді на запитання за твором «Спілка рудих»:

1.     Як був одягнений відвідувач Холмса?

2.     Ким працював  Джабез Вілсон певний час?

3.     Як звали помічника Вілсона?

4.     Чому засновник спілки рудих  шукав тільки людей з рудим волоссям?

5.     Що зробив чоловік, який приймав на роботу рудих людей?

6.     Навіщо він це зробив?

7.     Скільки отримав  за тиждень містер Джабез, переписуючи британську енциклопедію?

8.     Навіщо Шерлок Холмс постукав у двері позичкової каси?

9.     За який час розгадав цю справу Шерлок Холмс?

10. Чому злочинці намагалися потрапити до банку?

11. Навіщо потрібно було виманювати містера Вілсона?

12. Для чого помічник Вілсона постійно спускався до льоху? 

2. Прочитайте твір «Золотий жук» Е. По (в підручнику)

7-Б клас

1. Скласти досьє на головних героїв твору "Пістрява стрічка" (лікаря Ройлотта і міс Стоунер). 


2. Виконати тести за твором.

Артур  Конан  Дойл «Пістрява  стрічка»

1.До  Шерлока  Холмса  звернулася  по  допомогу

а) Хелен  Стоун;         б) Джулія  Стоун;       в) Гонорія  Вестфейл.

2. Містер  Ройлотт  закінчив  університет  і  отримав  диплом

а) юриста;        б) лікаря;       в) фінансиста.

3. Містер  Ройлотт  певний  час  жив  і  працював

а) в  Китаї;       б) в  Америці;    в) в  Індії.

4. Містер   Ройлотт  повернувся  в  Англію  після  того, як

а) розорився  і  не  зміг  прогодувати  сімю;

б) убив  свого  дворецького-тубільця і  відсидів  у  в’язниці;

в) розбагатів, завозячи  в  Англію  екзотичних  тварин.

5. Щоб  не  витрачати  гроші  після  смерті  дружини  на  її  дочок, містер  Ройлотт     вирішив

а) видати  їх  заміж;    б) відправити  їх  до  тітки;    в) убити  їх.

6. Джулія  мала  вийти  заміж  за

а) флотського  офіцера;    б) відставного  поліцейського;   в) англійського  лорда.

7. Джулія  була  стривожена тим, що

а) на  території  маєтку  блукали  бабуїн  та  гепард;

б) вітчим  дозволяв  циганам  ставати  табором  біля  маєтку;

в) уночі  вона  чує  тихе  посвистування.

8. Хелен  змушена  була  переселитися  в  кімнату  Джулії, бо

а) у  її  кімнаті  було  холодно;

б) у  її кімнаті  розпочався  ремонт;

в) їй  заважали  цигани, які  отаборилися  під  вікнами.

9. Оглянувши  кімнату, Шерлок  Холмс  звернув  увагу  на

а) фальшивий  дзвінок  і  душник;

б) комод  і  килим;

в) камін і крісла.

10. У  кімнаті  Ройлотта  увагу  детектива  привернули

а) сейф  і  папки  з  документами;

б) блюдце  з  молоком  і  батіжок;

в) незвичайні  капці  і  халат.

11. Пістрява  стрічка,  яку бачила  Джулія, це

а) стрічка, яку  вплітають  в  коси  цигани;

б) батіг, який  привіз  Ройлотт  з  Калькутти;

в) болотяна  гадюка.

12. Якою  жахливою  смертю  помер  містер  Ройлотт

а) його  загриз  гепард;

б) його  задушив  бабуїн;

в) його  вкусила  гадюка.

3. Виконати хвилинні завдання за посиланнями. Скинути скріни.

https://learningapps.org/4686558

https://learningapps.org/4732893

4. Читаєте твір А. Конан – Дойля «Спілка рудих» за посиланнямhttps://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=234


Завдання для 7-А

15.03.2022

Контрольна  робота  № 4

з  теми  «Дружба  і  кохання» 

(О. Пушкін, Шолом-Алейхем, Р. Бернс, К. Симонов)

1.  Охарактеризуйте одним реченням про що йде мова в вірші «19 жовтня 1824 »

2.  Куди  віддали  на  навчання  О. Пушкіна  у  12  років?

а)  До  початкової  школи.

б)  До  приватної  школи.

в)  До  Царськосельського  ліцею.

3.  Чому  поетові  сумно?

а)  Він  не  зміг  потрапити  на  зустріч  випускників, бо  був  у  засланні.

б)  Йому  загрожувало  заслання  до  Сибіру.

в)  Він  втратив  близького  товариша

     4.  Провідна  тема  повісті  Шолом-Алейхема  "Пісня над піснями" - зображення...

а)  справжньої  дружби;

б)  юнацького  кохання;

в)  родинних  стосунків.

    5. «…Я  порушив  його  завіти. Не  хотів іти його шляхами. Пішов  своєю дорогою – …..»  (так  казав  Шимек  батькові)

          а)  одружився;

          б)  подався  вчитися;

          в)  змінив  віру  батьків.

     6. Поезію  «Моя  любов – рожевий  квіт…» Р. Бернс  присвятив

а)  чарівній  незнайомці;  

б)  своїй  дружині, жінці, яка  стала  його  долею; 

в)  втраченому  коханню.

     7. Темою  поезії  Р. Бернса  «Моя  любов»  є  …

а)  безнадійне  кохання;

б)  любов  до  батьківщини;  

в) вимушена  розлука  з  коханою, але  почуття  ліричного  героя  долають  відстань.

    8. У  суворі  роки  Другої  світової  війни  вистояти, вижити  й  перемогти  людям  допомогла  саме ….

а)  ненависть  до  ворогів;  

б)  любов  до  ближніх;  

в)  ненависть  до  ворогів  і  любов   до  ближніх.

     9. На  що  саме  поет  звертає  особливу  увагу  в  поезії «Жди мене»?

           а)  На  ніжність, витримку, кохання.

б)  На  силу  волі  та  підтримку  друзів.  

в)  На  вміння  залишатися  Людиною  за  будь-яких  обставин.

     10. Головна  думка  вірша  К. Симонова  «Чуєш… Ти  чекай  мене (Жди мене) »

           а)  якщо  зумієш  встояти  в  боротьбі – залишишся  Людиною; 

б)  любов  до  Батьківщини – основна  причина, щоб  вижити;  

в)  той, кого  вірно  чекають, обовязково  повернеться.

11. Майбутню долю Ассоль напророкували:

а) Егль, збирач фольклору; б) циганка-ворожка;

в) батько;    г) старий вугляр Філіп.

12. На селі до Лонгрена та його дочки ставилися:

а) з повагою за працьовитість;

б) боялися, вважали, що вони пов’язані з нечистою силою;

в) зневажали через відлюдькуватість;

г) любили за добру та веселу вдачу

ІІ рівень (Не менше 6 речень на кожну відповідь, розгорнуто)

1.    Яким було ставлення Шимека до Бузі протягом всього твору? Яка книга допомогла йому усвідомлювати своє кохання.

2.    Чи було складним життя Асоль? Що їй допомогло вижити і мріяти?

3.    Як ви розумієте фразу «Творити мрії власними руками». Як ця фраза стосується Грея?

4.    Тема поезії К. Симонова «Жди мене». (1 речення)

 

ІІІ рівень ( 1 завдання на вибір)

1.    Напишіть продовження твору про Ассоль і Грея, зважаючи на їх різний соціальний статус, походження, виховання, але памятаючи про кохання.

2.    Напишіть продовження історії про Шимека і Бузю, враховуючи те, що вона збиралась заміж за іншого, їх єврейські традиції, навчання Шимека.

3.    Складіть розгорнуте інтервю з відповідями з будь-яким героєм цих творів чи письменником.

Обсяг – 1,5 – 2 с.

Домашнє завдання буде.

Читаєте твір А. Конан – Дойля «Спілка рудих» за посиланням- https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=234

Контрольну роботу здати до пятниці.

15.03.2022

7-Б клас

1. Конспект біографії Артура Конан Дойля.

2. Обов'язково читати  твір "Пістрява стрічка", наступного уроку переказувати. Твір відсутній в підручнику, читаєте за посиланням. 

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=233

Чи слухаєте аудіо версію

https://youtu.be/kdmMRwtQofc

3. Підготувати 6 цікавих фактів про Шерлока Холмса і доктора Ватсона (в інтернеті)

14.03.2022

7-А КЛАС

1. Скласти досьє на головних героїв твору "Пістрява стрічка" (лікаря Ройлотта і міс Стоунер). На вибір 1 з персонажів.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhnQl_JwWpqgAU3jZsHPWqpXdos2YarDugMR2vPW41vTFHXcI1ss8Iv_6JaTofYCeGmOrGpdOD0la_xAOLqcKvk6TyWx9EYYNkTVFilcmOlbMR1NbYBQE0a0EWqECB3G9fctIPhcLauHIU/s320/17.jpg

 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjensmR5WLEco2RLfuIcGekCI_3DY86JeYrwzdedHPkxivWgHv-RnY9HhbCdn3UlHS4iwnnuhhmxAh5_A9xOBGLKARzQ2ZhqMloMvv1d3ETxihH7ja60oSH6OidNY0iD6o1zVGt_AOl9R8j/s320/18.jpg

2. Виконати тести за твором.

Артур  Конан  Дойл «Пістрява  стрічка»

1.До  Шерлока  Холмса  звернулася  по  допомогу

а) Хелен  Стоун;         б) Джулія  Стоун;       в) Гонорія  Вестфейл.

2. Містер  Ройлотт  закінчив  університет  і  отримав  диплом

а) юриста;        б) лікаря;       в) фінансиста.

3. Містер  Ройлотт  певний  час  жив  і  працював

а) в  Китаї;       б) в  Америці;    в) в  Індії.

4. Містер   Ройлотт  повернувся  в  Англію  після  того, як

а) розорився  і  не  зміг  прогодувати  сімю;

б) убив  свого  дворецького-тубільця і  відсидів  у  в’язниці;

в) розбагатів, завозячи  в  Англію  екзотичних  тварин.

5. Щоб  не  витрачати  гроші  після  смерті  дружини  на  її  дочок, містер  Ройлотт     вирішив

а) видати  їх  заміж;    б) відправити  їх  до  тітки;    в) убити  їх.

6. Джулія  мала  вийти  заміж  за

а) флотського  офіцера;    б) відставного  поліцейського;   в) англійського  лорда.

7. Джулія  була  стривожена тим, що

а) на  території  маєтку  блукали  бабуїн  та  гепард;

б) вітчим  дозволяв  циганам  ставати  табором  біля  маєтку;

в) уночі  вона  чує  тихе  посвистування.

8. Хелен  змушена  була  переселитися  в  кімнату  Джулії, бо

а) у  її  кімнаті  було  холодно;

б) у  її кімнаті  розпочався  ремонт;

в) їй  заважали  цигани, які  отаборилися  під  вікнами.

9. Оглянувши  кімнату, Шерлок  Холмс  звернув  увагу  на

а) фальшивий  дзвінок  і  душник;

б) комод  і  килим;

в) камін і крісла.

10. У  кімнаті  Ройлотта  увагу  детектива  привернули

а) сейф  і  папки  з  документами;

б) блюдце  з  молоком  і  батіжок;

в) незвичайні  капці  і  халат.

11. Пістрява  стрічка,  яку бачила  Джулія, це

а) стрічка, яку  вплітають  в  коси  цигани;

б) батіг, який  привіз  Ройлотт  з  Калькутти;

в) болотяна  гадюка.

12. Якою  жахливою  смертю  помер  містер  Ройлотт

а) його  загриз  гепард;

б) його  задушив  бабуїн;

в) його  вкусила  гадюка.

3. Виконати хвилинні завдання за посиланнями. Скинути скріни.

https://learningapps.org/4686558

https://learningapps.org/4732893

1.     Повторити твори «Балада про Захід і Схід», «19 жовтня 1825 р.», «Пісня над піснями», «Пурпурові вітрила», вірші Бернса і Симонова. За нами залишилась контрольна робота. Виконаєте на наступний урок.

7-Б КЛАС

Читати повністю за підручником твір «Золотий жук» (повністю).

1. Едгар По. «Золотий жук» (Тести)

1.Описані події відбуваються на…

   А) Саллівеновому; б) Солоному; в) Червоному острові

2. Легран, на думку оповідача, був заражений…

   А) фантасмагорією; б) філантропією; в) мізантропією

3. Жука малював…

   А) Джупітер; б) Легран; в) оповідач

4. Жук був схожий на…

   А) хрест; б) емблему смерті; в) фрагмент карти

5. За наказом господаря, Джупітер купив у місті…

 А) ножа і дві грабарки; б) косу і три лопати; в) рушницю і  кілька ліхтарів

6. Чоловіки направилися до…

 А) фінікового; б) залізного; в) тюльпанового дерева

7. Оповідач вважав усю мандрівку …

  А) комедією; б) грою; в) дурницею

8. Золотошукачі оцінили вміст скрині десь….

А) на півтора; б) два; в) 2, 5 млн. доларів

9. Легран розповів, що жук був знайдений разом із…

А) картою; б) черепом; в) пергаментом

10. В кутку пергаменту було зображення…

 А) кота; б) черепа; в) скелета

11. Леграну довелося розшифровувати…

  А) телеграму; б) криптограму; в) каліграму

12. Повністю розгадати зашифроване письмо Леграну…

 а ) допоміг розум; б) допомогла підзорна труба

 В) допомогли Джупітер і оповідач   

2. Виконайте завдання за картками. Можете роздрукувати і вклеїти, можете просто пронумерувати і записати відповіді

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxje-OeXcoVhy8HtgQyduB_nZic9qXpIOrssoovrlZApbAPs6R8O3mxMTVqJ3rjhwZOhf-1VxG0oI8mtqsVZ6n6rbycJPSpkbZKdwsKNmaWNiUH-zzSOXiQoE2EIjSBbNrhHUQVw0uie30/s320/10.jpg

1.      

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZZ7JLhaWYFfpd61FtYZIZYMommeZY6E6dHIacbtsJrGYgNwtTVm6eXB8G6A7_DGKu4TNjO5rS7QXU0VdxTfmA8kzdx0migCDQCF-rGd1AMxionjnHwkWVpkuvYYFFYccn2GZC-rB4D7jy/s320/11.jpg

12.10.2021

Тема. 

Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий напій». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство).

1. Коротко письмово опрацювати біографію Р.Л.Стівенсона ( підручник)

2. Прочитати і переказувати баладу "Про вересовий напій". 

3. Виконати тести за прочитаним твором (посилання в групі Вайбер)

11.10.2021

Тема. Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. 

1. Законспектувати біографію Адама Міцкевича ( підручник)

2. Підготувати інформацію про озеро Світязь, переглянути фото. 

3. Прочитати баладу "Світязь", скласти емоційний  відгук до даного твору. 

05.10.2021

Тема. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805)«Рукавичка». Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність.  

1. Вміти переказувати зміст балади «Рукавичка», доповнюючи відповідь цитатами.

2. Виконати літературний диктант за твором.

3. Вміти висловити усно своє враження про героїв балади. 

04.10.2021

Тема. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805)«Рукавичка». Випробування головного героя балади.

1. Прослухати і законспектувати біографію Ф. Шиллера, підібрати декілька цікавих фактів (підручник)

2. Прочитати і переказувати баладу «Рукавичка»

28.09.2021

РМ № 1 (у.) Роздум на тему «Робін Гуд – уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених»

1. Вміти переказувати зміст твору «Як Робін Гуд став розбійником», доповнюючи відповіді цитатами.

2. Виконати тести за твором (група у Viber)

3. Написати твір «Якби Робін був моїм найкращим другом, то ми…»

27.09.2021

«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда. 

1. Прочитати твір «Як Робін Гуд став розбійником»

2. Виконати кросворд і дати розгорнуті відповіді на запитання (група у Viber)

23.04. 2021 р.

1. Коротко запишіть основні віхи життя і творчості Діани Вінн Джонс.

2. Прочитайте твір «Мандрівний замок Хаула», поданий в підручнику. Але там мега коротко, повністю твір досить обємний, тому ще обов’язково перегляньте ФІЛЬМ-АНІМЕ «МАНДРІВНИЙ ЗАМОК ХАУЛА» за посиланням - https://uakino.club/animeukr/554-mandrvniy-zamok-haula.html (укр.) або https://gidonline.io/film/xodyachij-zamok/ (рос.)

20.04.2021 р.

Рюноске Акутагава «Павутинка». Літературний диктант.

1. Берегом райського озера на самоті бродив ….

2. Погляд Будди привернув грішник на ім’я …

3. Найбільший грішник пожалів …

4. Щоб врятувати собі життя Кандата вхопився за …

5. Грішники терпіли муки в озері, що називалось …

6. На райському озері красувалися квіти …

7. Грішників гонили на гору, що мала назву …

8. Що зробив Кандата, коли побачив тьму грішників за собою?

9. Грішник, коли виліз високо з пекла, закричав: …

10. Павутинка розірвалась  …

11. Серце Кандати не мало

12. Кандата через свою байдужість та черстве серце знову опинився у … 

2. Сьогодні у нас контрольна робота. Необхідно написати твір за оповіданнями, які ви прочитали. Обсяг твору – 1,5 – 2 с.

Теми (одна на вибір) –

1.     Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів за твором «Останній листок» О Генрі.

2.     Найкращі людські цінності у творі О Генрі «Дари волхвів»

3.     Яскравий світ дитячої фантазії у творі «Чарівна крамниця» Г. Уеллса.

4.     Протистояння добра і зла в творі «Павутинка». 


16.04. 2021 р.

Завдання за твором Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»

1.     Написати перекази  (від 8 речень кожне) «Сприйняття подій батьком», «Сприйняття подій сином».

2.     Коротко записати біографію Рюноске Акугатави і прочитати оповідання «Павутинка»

13.04. 2021 р.

1. Виконати тести за твором «Останній листок» О. Генрі в гугл формі за посиланням: https://forms.gle/HuQA9scSSkB7i9Jx6

2. Виконайте завдання за карткою: 


3. Законспектувати основні факти з біографії Герберта Уеллса та прочитати оповідання «Чарівна крамниця»

09.04. 2021 р.

1. «Відновіть речення» (можете записувати одразу відповідь)       

1. «Один долар.»

2. «Вона відвойовувала кожну монетку торгуючись із …»

3. «А завтра …»

4. «Життя складається із …»

5.  «У подружжя Джеймс Діллінгем Янг було дві речі, якими вони дуже пишалися. Одна це …»

6. «Прекрасне волосся Делли розсипалося каштановими хвилями, сяючи, мов …»

7. «За сорок хвилин її голова вкрилася дрібними кучериками і Делла стала дуже схожою на …»

8. «Вона мала звичку звертатися до Бога з коротенькими молитвами, з приводу всяких життєвих дрібниць і тепер швиденько зашепотіла: …»

9. «Можливо, волосся на моїй голові і можна було б перелічити, - в її голосі раптом прозвучала глибока ніжність, - але ніхто й ніколи не зможе виміряти …»

10. «Я продав годинник, щоб ….

11. «Ніяка стрижка, ніякі нові зачіски не примусять, щоб я .»

12. «Але до відома мудреців наших днів слід сказати, що з усіх, хто робив подарунки, ці двоє …»

2. Дайте розгорнуті відповіді на запитання за змістом тексту О Генрі «Дари волхвів» (письмовий, аудіо чи відео формат).

1. Делла і Джім – «двоє дурних дітей» або «наймудріші з дарувальників»?

2. Марна або виправдана була жертва героїв?

3. Якщо жертва не марна, то в чому полягає мудрість їхнього вчинку?

3. Прочитати оповідання О Генрі «Останній листок»

06.04. 2021 р.

Нагадую, що здача власного детективу є обовязковим  видом роботи!!

Завдання на сьогодні:

1.      Законспектувати біографію О Генрі (Вільяма Сідні Портера). Виписати, користуючись інтернетом 8 і більше цікавих фактів про даного письменника.

2.      Записати визначення «новела»

3.      Прочитати його новелу «Дари волхвів»

02.04.2021 р. 

1. Дайте короткі відповіді на запитання:

1.     Як був одягнений відвідувач Холмса?

2.     Ким працював  Джабез Вілсон певний час?

3.     Як звали помічника Вілсона?

4.     Чому засновник спілки рудих  шукав тільки людей з рудим волоссям?

5.     Що зробив чоловік, який приймав на роботу рудих людей?

6.     Навіщо він це зробив?

7.     Скільки отримав  за тиждень містер Джабез, переписуючи британську енциклопедію?

8.     Навіщо Шерлок Холмс постукав у двері позичкової каси?

9.     За який час розгадав цю справу Шерлок Холмс?

10. Чому злочинці намагалися потрапити до банку?

11. Навіщо потрібно було виманювати містера Вілсона?

12. Для чого помічник Вілсона постійно спускався до льоху? 

2. ОБОВ'ЯЗКОВЕ  І ВАЖЛИВЕ ДЛЯ ВСІХ!

    Написати власну детективну історію. Гарно її оформити (у вигляді книги, блокноту, смартфону, на А4 і т. д. Працює ваша фантазія) 

Вимоги:

Обсяг - 2,5 і більше сторінок. 

Тема: розслідування злочинів, крадіжок, вбивств, терактів, викрадень і т.д. Це може бути будь-який вид детективу,  види яких ви конспектували раніше (інтелектуальний, комедійний, містичний, поліцейський, кримінальний і т.д)

Наявність слідчого чи слідчих, які розслідуватимуть злочин.

Спочатку розслідування хибної версії або двох, потім розкриваєте справжню ситуацію. Не розкривайте все відразу. Тримайте напруження, інтригу.  

Здати до - 06.04. 2021 р. 

30.03.2021 р. 

1. Скласти досьє на головних героїв твору "Пістрява стрічка" (лікаря Ройлотта і міс Стоунер). 


2. Виконати тести за твором.

Артур  Конан  Дойл «Пістрява  стрічка»

1.До  Шерлока  Холмса  звернулася  по  допомогу

а) Хелен  Стоун;         б) Джулія  Стоун;       в) Гонорія  Вестфейл.

2. Містер  Ройлотт  закінчив  університет  і  отримав  диплом

а) юриста;        б) лікаря;       в) фінансиста.

3. Містер  Ройлотт  певний  час  жив  і  працював

а) в  Китаї;       б) в  Америці;    в) в  Індії.

4. Містер   Ройлотт  повернувся  в  Англію  після  того, як

а) розорився  і  не  зміг  прогодувати  сімю;

б) убив  свого  дворецького-тубільця і  відсидів  у  в’язниці;

в) розбагатів, завозячи  в  Англію  екзотичних  тварин.

5. Щоб  не  витрачати  гроші  після  смерті  дружини  на  її  дочок, містер  Ройлотт     вирішив

а) видати  їх  заміж;    б) відправити  їх  до  тітки;    в) убити  їх.

6. Джулія  мала  вийти  заміж  за

а) флотського  офіцера;    б) відставного  поліцейського;   в) англійського  лорда.

7. Джулія  була  стривожена тим, що

а) на  території  маєтку  блукали  бабуїн  та  гепард;

б) вітчим  дозволяв  циганам  ставати  табором  біля  маєтку;

в) уночі  вона  чує  тихе  посвистування.

8. Хелен  змушена  була  переселитися  в  кімнату  Джулії, бо

а) у  її  кімнаті  було  холодно;

б) у  її кімнаті  розпочався  ремонт;

в) їй  заважали  цигани, які  отаборилися  під  вікнами.

9. Оглянувши  кімнату, Шерлок  Холмс  звернув  увагу  на

а) фальшивий  дзвінок  і  душник;

б) комод  і  килим;

в) камін і крісла.

10. У  кімнаті  Ройлотта  увагу  детектива  привернули

а) сейф  і  папки  з  документами;

б) блюдце  з  молоком  і  батіжок;

в) незвичайні  капці  і  халат.

11. Пістрява  стрічка,  яку бачила  Джулія, це

а) стрічка, яку  вплітають  в  коси  цигани;

б) батіг, який  привіз  Ройлотт  з  Калькутти;

в) болотяна  гадюка.

12. Якою  жахливою  смертю  помер  містер  Ройлотт

а) його  загриз  гепард;

б) його  задушив  бабуїн;

в) його  вкусила  гадюка.

3. Виконати хвилинні завдання за посиланнями. Скинути скріни.

https://learningapps.org/4686558

https://learningapps.org/4732893

4. Прочитати твір "Спілка рудих" Артура Конан Дойля.

19.03.2021 р. 

До п'ятниці потрібно було прочитати твір "Золотий жук" Е. А. По (батька всіх детективів). Тому наступні завдання за цим твором. 

1. Едгар По. «Золотий жук» (Тести)

1.Описані події відбуваються на…

   А) Саллівеновому; б) Солоному; в) Червоному острові

2. Легран, на думку оповідача, був заражений…

   А) фантасмагорією; б) філантропією; в) мізантропією

3. Жука малював…

   А) Джупітер; б) Легран; в) оповідач

4. Жук був схожий на…

   А) хрест; б) емблему смерті; в) фрагмент карти

5. За наказом господаря, Джупітер купив у місті…

    А) ножа і дві грабарки; б) косу і три лопати; в) рушницю і  кілька ліхтарів

6. Чоловіки направилися до…

   А) фінікового; б) залізного; в) тюльпанового дерева

7. Оповідач вважав усю мандрівку …

    А) комедією; б) грою; в) дурницею

8. Золотошукачі оцінили вміст скрині десь….

    А) на півтора; б) два; в) 2, 5 млн. доларів

9. Легран розповів, що жук був знайдений разом із…

    А) картою; б) черепом; в) пергаментом

10. В кутку пергаменту було зображення…

    А) кота; б) черепа; в) скелета

11. Леграну довелося розшифровувати…

   А) телеграму; б) криптограму; в) каліграму

12. Повністю розгадати зашифроване письмо Леграну…

   а ) допоміг розум; б) допомогла підзорна труба

   В) допомогли Джупітер і оповідач   
2. Виконайте завдання за картками. Можете роздрукувати і вклеїти, можете просто пронумерувати і записати відповіді

3. Дайте розгорнуті письмові відповіді на запитання:

1.      Які епізоди «Золотого жука» вам найбільше сподобалися? Чим?

2.      Чому оповідач непокоївся стосовно здорового глузду Леграна? Що саме в поведінці та зовнішньому вигляді друга його стурбувало?

3.      Що відбулося з героями повісті «Золотий жук» на материку? Складіть алгоритм подій. Поясніть, чому Легран вирішив йти по скарби саме о четвертій годині пополудні.

4.      З якого моменту логіка Легранових міркувань починає працювати таємно? Які ланки ланцюга його міркувань наштовхнули Леграна на думку про піратські скарби? Побудуйте ланцюжок міркувань і дій Леграна в процесі розгадування піратської
криптограми.

5.      Чому твір завершується розмовою героїв про людські кістки, знайдені у ямі зі скарбами? Встановіть асоціації з романом Роберта Льюїса Стівенсона щодо жорстокої поведінки піратів під час ховання скарбів.

4.  Коротко записати основні факти з життя А. Конан-Дойля. 
5. Прочитати повністю твір "Пістрява стрічка" А. Конан-Дойля.

16.03.2021 (вівторок)

1. Законспектувати до зошитів тему "Детектив", в підручнику сторінки - 169 - 171. Цей матеріал уважно прочитати та вміти розповідати.

2.  Записати основні факти з біографії Едгара Аллана По (с. 172-174)

3. Перегляньте відео за біографією автора - https://www.youtube.com/watch?v=UMVsZiVXm5g

3. Прочитати твір Е. А. По "Золотий жук" (повністю) (с. 175-197)

Виконані завдання  надіслати мені до 19.03.

06.11 

1. Виконати контрольну роботу за посиланням - https://forms.gle/iRjhE4fHpcncJQnX6

Виконати до 09.11.

Хто не здав минулі завдання - здайте, будь ласка!!

03.11

Твір «Світязь»

1. Словникова робота (усно). Користуватись, якщо щось незрозуміло.
Михайло Верещак - брат коханої Міцкевича - Марилі Верещак.
Новогрудок - містечко, яке нині входить до складу Білорусії. Міцкевич народився неподалік від
нього.
Плужини - маєток, де проживав Михайло Верещак.
Мендог - князь Литви, який правив у XIII столітті й об'єднав литовські племена.
Дідич - те саме, що поміщик; великий землевласник.
Аршин - давня міра довжини, що дорівнює 0,7 м.
Ксьондз - католицький священик у Польщі.
Цирин - містечко поблизу Новогрудка (тепер Білорусь).
Яскиня - печера.
Аїр - трав'яниста рослина з довгим, схожим на мечі листям та різким запахом, росте в річках і
ставках біля берегів; татарське зілля, лепеха.
Купава - водяна лілія, латаття.
Литва - так у середньовіччі називалась й Білорусь - одна зі складових частин давньої. Речі
Посполитої, вітчизна Міцкевича. Поет, власне, жив у Білорусі, що в ХІІІ-ХІХ ст. була захоплена
литовськими князями.
Шанці - земляні укріплення у вигляді ровів із насипом;окопи.
Цнота - невинність, непорочність.

2. «Уважний читач». Дайте письмово  відповідь цитатою з твору.

— Де відбуваються події, описані в баладі?
— Як змальовано озеро Світязь?
— Чому люди не наважувалися їхати до озера опівночі?
— Хто прагне розгадати таємницю озера?
— Кого впіймали рибалки в глибинах водойми?
— Якою була в минулому Туганів-держава?
— Яка біда звалилася на мирну й щасливу державу?
— Чому старий князь «руки ламає, В замок звертаючи знов»?
— На чий захист сподівається молода княжна?
— Яке нове лихо спіткало людей уночі?
— Яке рішення приймають «сиві діди і жіноцтво з дітками»?
— Як «урятувалися» мешканці Туганової держави?
— Як пояснює незнайомка появу білих квіток купави на поверхні води?
— Що сталося з царським військом?

2.      Дайте розгорнуту письмову чи відео відповідь на запитання.

1.       Який вихід зі складного становища бачить княжна? Чим її позиція докорінно
відрізняється від позиції інших жінок?

2.       Як ви вважаєте, чому світязяни померли? Невже не було іншого виходу?
Чи правильно вчинили світязяни, коли заподіяли смерть ворогам від «цар-зілля»

 

«Балада про вересовий трунок»

1.       Словникова робота (усно). Користуватись, якщо щось незрозуміло.
Пікти - це давній кельтський народ.
Отрок (застар.) - хлопець-підліток.
«Отрочі літа» (застар.) - вік від 13 до 17-18 років.
Верес - вічнозелений низенький кущик з дуже дрібним численним листям та лілово-рожевими
або червоними квітками.
Трунок - напій.
Можновладець - особа, яка керує країною, правитель, володар.
Васал - у середньовічній Європі феодал, який одержував від могутнього феодала (сюзерена)
земельні ділянки й заступництво, за що виконував для нього ряд повинностей.
Пучина, нурт, нурта - вир.
Броварі
пивовари

2.       Дайте розгорнуті письмові відповіді на запитання. Використовуйте цитати:

1.       Якими змальовує автор піктів на початку твору? Що сказано про характер маленьких героїв та спосіб їхнього життя? Який настрій цих рядків?

2.       Як змальовує поет останніх піктів, які потрали в полон? Як вони реагують на поведінку, дії, слова короля?

3.       Чи такими беззахисними є герої? Що дає їм сили мовчати?

4.       Чи можна говорити про проблему вибору для піктів? Думку аргументуйте.

5.       Протягом усієї сцени ми не чуємо жодного слова юнака, лише його передсмертний крик. Оцініть таку позицію автора.

6.       Як показано незламність старого? Чому герой не має імені? Розкрийте символічний сенс цього образу.

7.       То що ж важливіше: збезчещене життя чи смерть із честю? Поміркуйте, фінал твору – оптимістичний чи песимістичний?

 

Здати – 05.11

Підготуватись до контрольної роботи за всіма темами, опрацьованими за цей період.


Немає коментарів:

Дописати коментар

"Бути чи не бути!" Бути! І питань не треба! Вільям Шекспір залишився задоволений нашою постановкою. Втілив у життя  фрагменти ...